Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Masalah Rumah tangga

Saturday, January 22, 2011 2 ,000,000 terlepas cakap
Rumah Kahwin

Seorang lelaki baru sahaja bertengkar dengan isterinya. Habis bertengkar, secara tiba-tiba sahaja isterinya terus mengemas barang-barangnya ke dalam beg.

" Kenapa ? " lelaki itu bertanya. Isterinya terhenti sebentar. Dia merenung lelaki itu lalu berkata,

" Kita sudah berkahwin lebih lima belas tahun. Dalam masa itu, rumah ini tak pernah aman. Asyik bertengkar saja. Saya sudah tak tahan. Saya nak tinggalkan rumah ini ! "

Lelaki itu berfikir sebentar. Dia kemudian berlari ke dalam biliknya dan membawa keluar sebuah beg pakaian.

" Betul juga kata awak. Aku juga dah tak tahan dengan rumah ini. Aku nak ikut awak keluar dari rumah ini ! "

aku kata : apa kaitan rumah dengan masalah dorang??

2 comments

January 22, 2011 at 11:59 AM

BINI DIA OR LAKI DIA YANG SENGAL NAK MAMPOS??

hhhhehehehe...lurus bendul betul..

January 22, 2011 at 2:26 PM

bodo a cite nie...hahahaha...laki dia pun punye a sengal..xpaham bahasa...kah3...

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...