Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Ikan panggang di pasar philipin ada yang macam ni ka??

Wednesday, January 19, 2011 8 ,000,000 terlepas cakap
Ikan..adalah sejenis haiwan yang hidup di dalam air. Ikan panggang pula adalah sejenis makanan. Ikan panggang pasar pilipin pula adalah sedap. OK kalau korang tinggal di kawasan KK mesti biasa dan mungkin juga pernah makan di pasar pilipin kan? Jadi sekarang ni aku nak tunjuk ikan yang jenis baru yang dipanggang di pasar pilipian. Korang makan ker juga jenis ikan ni?? hahahah JOM!!!



































bagi masak sedap pun aku tak nak makan taw..hahaha

8 comments

January 19, 2011 at 8:18 PM

eeewwwwwwwwwwwwww

ikan jelek!!!

x mahuuuuuu

eeewwwwwwwwwww

January 19, 2011 at 8:23 PM

@Catherine- hahaha cat..
jelek ka??

January 19, 2011 at 8:37 PM

hahahaha..huduh..tgk pun x selera...wakakkakka

January 19, 2011 at 9:07 PM

@Are D Natasha terasa ikan tu korang cakap dia huduh hahahah

January 19, 2011 at 10:05 PM

aku rasa,ikan tu dulu yang makan aku.
seram~!

January 19, 2011 at 10:09 PM

@freakystar ahaha dah jadi mcm cerita ikan pirana tu rin..hahha

January 19, 2011 at 11:07 PM

eeuuwww npa mnakutkn suma rupa ikan ny ni??
xda ni d laut cetek kn?
lau ndak, x brani la aku ikut p mmukat lg ngn dadi ku...
tkut kna gigit...
hahahahaha...

January 20, 2011 at 9:00 AM

klu djual d pasar pelipin ni ikan dgn muka ikan tu bgtu mcm plak ikan tu ckp "huih, p jauh2! jgn beli aku! Aku marah nih!!" huhuhuhuh

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...