Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Khinzir Hutan Mengamuk di Bandar

Sunday, January 30, 2011 9 ,000,000 terlepas cakap
Seekor khinzir hutan telah disantet, disantau dan dijampi serapah oleh bomoh yang tidak dikenalpasti lalu mengamuk tanpa kawalan di bandar Taiyuan China. Kemudian sekumpulan polis keselamatan dikerah untuk mengatasi masalah tersebut sebelum khinzir tersebut berubah menjadi raksasa dan akan memusnahkan kehidupan era manusia. OK polis telah melepaskan 13 das tembakan dan akhirnya khinzir tadi mati. Polis terpaksa menggunakan kekerasan selepas khinzir tersebut dikatakan telah menghancurkan kayu-kayu yang digunakan oleh pihak polis untuk memukulnya. 3 Jam adegan ini berlaku. FUH lamanya..dan JOM!! layan gambar-gambar situasi itu





















9 comments

January 30, 2011 at 3:42 PM

sian khinzir tu....tak bersalah pun...bomoh tu yang bersalah..huh...geram...

January 30, 2011 at 4:10 PM

@CIK CIRA cik cira..cerita bomoh tu aku tokok tambah jer la..hahahaha

January 31, 2011 at 9:42 AM

wow..mcm dlm katun Beauty & the Beast!!

January 31, 2011 at 7:16 PM

@Finie Ramos hahahah..ni barulah..

February 1, 2011 at 8:02 PM

besarnya tu baby.. hahaha... eh, btul ka hewan tu pndai brenang? aku pnah nmpk tp jauh la sbb tu aku x sure... hehehe...

February 1, 2011 at 8:16 PM

@anne-nurain yup dia la tu..
ntah pula haiwan ni pandai berenang ke tak..tak penah nampak yang hutan, kalau yang kaler pink penah lah..

February 3, 2011 at 10:56 AM

aku penah nmpak, skumpulan lg tu blari lam utan time aku p mbanci... sereemmmm... trus cari pokok mo manjat.. nasib nda kena kejar... hahaha...

February 3, 2011 at 5:38 PM

@anne-nurain BANCI?? ko keja partime banci ka?? heheheh ko tak tembak sekor..hahahah

March 11, 2011 at 9:28 AM

iya, aku keja penyelia banci taun lpas.. kontrak jak.. huhuu.. lmbatnya bru aku reply kan? ahaha..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...