Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Lepas Bedah, doktor lupa kemas/keluarkan alat, inilah kesannya

Sunday, January 30, 2011 5 ,000,000 terlepas cakap
Korang pernah kena x-ray tak? aku pla seingat-ingat dah kena tiga kali kena x-Man x-ray. Masa camping di langkawi, masa buat medical checkup untuk masui IPG dan yang terbaru masa kemalangan hari tu. Aku bukan nak kisahkan x-ray aku, tapi aku mau tunjuk gambar-gambar x-ray yang menunjukkan tinggalan barang-barang pelik kat dalam badan pesakit tu. Aku sebagai dukun yang propesyonal aku tak pakai x-ray ni, aku pakai air jampi dalam besen hahaha..JOM!!








































5 comments

January 30, 2011 at 10:54 AM

ngeri..=.=

January 30, 2011 at 11:00 AM

@kira kekuri cukup mengerikan hehehe

January 30, 2011 at 1:00 PM

seram kot.....huhuhu...mcm mana boleh tertinggal ni...bahaya nih...

January 30, 2011 at 1:47 PM

@Aida Zafirah hahaha ntah lah..tu la kadang2 kecuaian doktor..

Anonymous
October 19, 2011 at 7:32 PM

gambar yang ke 10...x mungkin orang tu hidup lagi sebab paku tu dah halang pernafasan dia and kena kat mata dia

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...