Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Cewek Mabuk ; Macam begini lah..

Monday, December 20, 2010 4 ,000,000 terlepas cakap
Bila aku tengok gambar-gambar ni, terfikir aku sejenak, beginikah cewek-cewek zaman sekarang? Ke mana hilangnya rasa malu dan keayuan mereka? Aku harap sangat dan minta simpang keturunan aku tak da yang macam ni. Seyes, muka dorang ni aku tengo boleh tahan, berderau darah aku tengo keseksaan mereka ni. Tapi bila dah mabuk, adeiii bagi buruk sangat perangai. Korang nilai lah sendiri..















nasib baik bukan kat negara kita. Tapi betulkah negara kita tak macam ni?? ada kali tu, tapi tak kita lihat. Tapi entahlah aku bukan sapa-sapa pun mau tegur. Benci-benci dalam hati jak. Hehehe

dikisahkan di: Forumkita & borakkosong

4 comments

December 20, 2010 at 9:22 AM

hmmmm ~ cantik pun ndak guna kn..tanda2 kiamat la ni..

December 20, 2010 at 9:59 AM

staga sandi ooo... punya bida perempuan mabuk camtu..

December 20, 2010 at 11:40 AM

astagaaa.. palis2 ada di tpt kta.. bikin malu seja.. huuuu

December 21, 2010 at 8:59 AM

@Aeka_Violet
@Zulkifly Omar
@Finie Ramos

harap-harap cewek-cewek negara kita takkan ada yg berkelakuan bangang mcm ni..minta simpang weiii

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...