Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Rindukah kamu zaman kanak-kanak?

Monday, January 3, 2011 13 ,000,000 terlepas cakap
Salam senyuman untuk semua warga mergastua..
Kali ni aku nak bawa kamu naik TIME MECHINE a.k.a mesin masa yang baru jak siap tadi hahah. Bukan lah, aku nak bawa korang mengimbau zaman kanak-kanak lah. Mereka yang lahir sekitar tahun 80an dan awal 90an mungkin sempat merasa semua ni. Bila aku tengo semua gambar ni terus jak syahdu rasa di hati, sebab zaman ni bagi aku tak da lagi gantinya. Sekali jak seumur hidup. Korang pula macam mana? JOM!! tengo dulu..











































aku kata : aku rasa mcm tak cukup jak zaman kanak-kanak yang aku lalui tu..sebab best sangat ni..huhuhu

13 comments

Ash
January 3, 2011 at 10:49 PM

ya o...kebanyakkan game ne sia men time keci2.... d mana ko jmp ne gmber ne?

January 3, 2011 at 10:54 PM

@Ash separuh aku google jak..separuh aku pinjam dari kawan di forum..syahdu bha kan tu zaman budak2..huhuh

Anonymous
January 3, 2011 at 11:19 PM

aku rindu smua game tu walaupun aku tak pernah main.dan seperkara lagi, mana game kawen2??
huh..tak adil sungguh kau tak letakkan game tu sekali di sini!game masak2 pun tak ada.huh~

;)

January 3, 2011 at 11:40 PM

@freakystar hahaha game kawen2 belom lagi..nnt ko buat list la..kita buat untuk permainan tradisional nnt ar..

January 3, 2011 at 11:48 PM

haha,,toraa datang lagii.. :)
dulu sggup kumpol dwit beli kreta kecik tu.
hehehe.,

January 3, 2011 at 11:54 PM

@♥ solehah ♥ heheh ye ker?? hahah aku dulu sanggup ngs depan mak asalkan dapat tu tora hahaha

January 4, 2011 at 8:38 AM

waaah...aku ada piano kayu tu, lego n paling suka main orang2 (paperdoll) tu..hihihi..game 'tora datang lagi' tu msih lg aku main smpi skg.telur2 yg 20sen/50sen yg sllu d letak d luar kedai tu smpi skg aku main!hihihi

January 4, 2011 at 4:47 PM

@Finie Ramos sedih kan finie sbb zaman tu mcm kejap jak berlalu..nda puas ni..

January 4, 2011 at 4:55 PM

ala..jgn la sedih..klu mau, main jak ba mainan2 ni..ndak da sapa yg larang..hehe

January 4, 2011 at 4:55 PM

ala..jgn la sedih..klu mau, main jak ba mainan2 ni..ndak da sapa yg larang..hehe

January 4, 2011 at 5:09 PM

@Finie Ramos hahaha..bukan sedih tak boleh main..tp sedih sbb kenangkan zaman kanak-kanak tu bha..rindu dgn kawan2, rindu dgn persekitaran zaman tu, rindu dgn suasana, rindu siaran tv, katun segalanya lah..huhu

January 4, 2011 at 5:09 PM

Waduh... Tamiya...
Lama gk pernah main nie....
Mobil tamiya.Q masih tersimpan dirmah,,,

ada yang siap berlomba...??

January 4, 2011 at 6:27 PM

@Eric Juanto heheh yes..mmg rindu dengan musim kereta lumba tu..masa tu ada lagi jenama auldey..heheh

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...