Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Aku di tag untuk kali ke-3

Tuesday, December 21, 2010 10 ,000,000 terlepas cakap
Aku menerima Tag yang ketiga dari kawan blogger zul. Memandangkan aku ni memang baru 3 kali kena tag so aku pun jawablah tag beliau dengan hati yang bersungguh-sungguh. Hahaha, tanpa berlengah lagi aku pun melancarkan peredaran darah ke hotak aku untuk memudahkan aku berfikir dengan sempurna seterusnya dapatlah aku menjawab tag ini dengan jayanya. JOM

1. Apakah status anda:
Status aku?? status kat nuffang glitteri tapi belum dapat BE lagi. Menjawab ka juga jawapan aku tu?? hahah

2. Ceritakan tentang diri anda
Aku masih lagi belajar macam mana nak mengajar. Panjang umur aku jadi salah seorang dari kakitangan kerajaan dalam 2 tahun lagi hahaha..

3. Ceritakan tentang Blog anda
Blog aku simple jak. Nama blog aku ezurah (macam nama pompuan pla). Kaler dia oren-oren gitu. Tema blog aku ni umum. Kiranya aku ni jenis yang suka berkongsi semua artikel, gambar atau video kepada semua pembaca blog aku. Bahasa blog pula adalah Bahasa Melaysia. Memandangkan aku punya orang putih terok jadi aku guna lah bahasa yang mudah.

4. Apa pandangan anda tentang dunia blog?
Dunia blog? Dunia yang penuh dengan kepelbagaian ragam manusia. Blog juga memaparkan diri pemilik blog itu sendiri. Blog juga bagi aku adalah diari bagi sesetengah orang, kerana setiap jadual harian akan dilaporkan di blog masing-masing.

5. Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
Tak da nasihat untuk dorang, sebab aku pun baru dan masih lagi bangang-bangang tentang dunia blog ni. Belajar lah dari yang pro.

6. Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
Tak da yang unik tentang blog ini. Biasa saja. Tapi aku rasa memang tiada lah. Pembaca semua, Apa yang unik tentang blog yang anda sedang baca ni?? (aku pun nak tahu jg)

7. Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
Aku tak da impian apa-apa dalam blog ini, aku cuma mahu semua pembaca suka dengan blog ini dan terus menyokong aku. Sampai bila? selagi ada menyokong hahah..Korang suka tak blog ni??


8. ok 4 orang yang aku mau tag ialah:
szan gua tak tau la lu nak buat tag gua ni hahaha
anastasyea aku harap akak dapat jawab tag aku yer. sbb blog akak aku syuka syuki..
izzatie sebagai pro dalam menjawab tag, anda adalah yg terbaik..hahah UP
Finie Ramos Anda adalah nadi blog aku sebab rajin komen entry2 aku..thanx..

yang tak kena tag tu korang jgn kecik jantung pula. sebab bagi aku anda semua adalah tulang belakang blog ini untuk terus berkembang. THANX ALLZ..

10 comments

December 21, 2010 at 2:19 PM

Wahhh...terharunyaaa akuuu ~~ hehe..trima kasih bnyk2! ^_^ Kisah sebenarnya begini..tiap kali aku login blog ku msti ada jak topik2 menarik ko post d blog ku. SEMUA AKU BACA tapi ndak smua ku komen sb aku kan d opis, nnt mnjeling2 bos ku..hehe..

pa pun.. TAK SABAR AKU MO REPLY TAG MU~~ ^_^

December 21, 2010 at 2:21 PM

@Finie Ramos
thanx finie heheh siok ni..sbb ko aku makin smgt lg cari benda2 siok untuk di kongsikan

December 21, 2010 at 2:30 PM

ahaks.... thx jawab tag ni...

December 21, 2010 at 2:54 PM

@Zulkifly Omar
biasa bha zul..aku support ko bha..
thanx jg sbb support aku ya..

December 21, 2010 at 3:05 PM

tag lagi??? malam-malam sket la gua jawab kalau gua senang. kepala gua tengah bingit.

December 21, 2010 at 3:10 PM

@Szanhahah szan..szan..ko tak penahnya tak bingit..owez jer ada kebingitan yang melanda hahah

December 21, 2010 at 3:37 PM

nah, ada suda aku siap tulis tag tu..happy reading ^_^ http://finieramos.blogspot.com/2010/12/tag-from-pinung-for-me-and-you.html

December 21, 2010 at 3:39 PM

@Pinung is VizarDwehehe..bha, tulis jak apa2..aku ni trima jak apa2 yg lucu n siuk dbaca..
ps: letak la gmbr d stiap entri tu klu ble 1 pun cukup sb mcm hambar ba entry xd pic..letak jak la apa2 pic (biarpn ndak brapa bkaitan)heheh

December 21, 2010 at 3:45 PM

aku dah jawab tag anda ;)

December 21, 2010 at 4:00 PM

@Nur Izzatie Nadia Binti Subri
Bh aku datang membaca hahaha

@Finie Ramos
Ya..kritikan mcm tu la yg aku mau hahah

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...