Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Saksi mengaku salin klip video seks Ariel

Thursday, December 23, 2010 6 ,000,000 terlepas cakap
JAKARTA – Seorang pemuda, Anggit Gagah Pratama mengaku bahawa dia secara tidak sengaja menyalin klip video seks yang menampilkan lelaki mirip vokalis kumpulan Peterpan, Nazriel Irham alias Ariel sedang melakukan hubungan seks, lapor akhbar KOMPAS.com semalam.


Dia merupakan saksi defendan dalam kes penyebaran klip video lucah seorang lelaki mirip Ariel bersama selebriti, Luna Maya dan klip video yang menampilkan lelaki mirip penyanyi tersebut dengan hos televisyen, Cut Tari.

“Saya ikut terheret ke dalam kes ini. Sebenarnya, klip video itu diambil oleh saya tanpa disengajakan. Kalau tiba-tiba video itu ‘meletup’ saya tidak tahu,” kata Anggit dalam satu sidang media di sini kelmarin.

Menurut Anggit, dia sedang mencari beberapa gambar-gambar di komputer peribadi milik Reza Rizaldy alias Redjoy (RJ) iaitu saudara sepupunya yang kini turut menjadi tertuduh dalam kes penyebaran video-video seks Ariel.

“Waktu itu, saya menggunakan komputer Redjoy di Bandung, di tempat saudara saya. Ketika itu, saya secara tidak sengaja menyalin gambar dan tidak menyangka akan mendapat klip video itu. Saya tidak tahu bila saya telah menyalin klip video Ariel,” katanya.

Menurut Anggit, dia kemudian menyimpan klip video tersebut tanpa memuat naik di Internet.

“Saya tidak pernah memuat naik. Saya cuma menontonnya sebelum ia disimpan,” katanya.

Peguamnya, Yulius Setiarto, menegaskan bahawa Anggit benar-benar tak sengaja melakukan hal tersebut.

“Anggit secara tidak sengaja mendapatkan fail klip video Ariel ketika menggunakan komputer di kamar Redjoy. “Anggit menggunakan komputer itu untuk mencari gambar tugas kuliah. Dia cari gambar, lalu tekan CTRL+A, sebelum menyalinnya ke dalam cakera kerasnya” jelas Yulius.

“Sehingggalah video itu tersebar, Anggit tidak menyangka kalau sumbernya (penyebaran klip video itu) itu berpunca daripada dia," tambahnya. - Agensi

p/s dah dekat berbulan-bulan kes ni..belum jg habis-habis

dikisahkan di : kosmo

6 comments

December 23, 2010 at 9:01 AM

xmungkinla kembar seiras~~~ sama btul ba! eish!

December 23, 2010 at 10:31 AM

@Finie Ramoseh!! mana tau ni finie?? mcm dah penah tengok jer ni hehehe

December 23, 2010 at 10:42 AM

@Pinung is VizarD di tgok utk mcari kesahihannya ~ ko rasa mmg dia ka tu atau kembarnya jak? real2 ba dia, kn! hmm

December 23, 2010 at 11:32 AM

@Finie RamosYup..niat itu penting heheh..cut tari dah mengaku memang dia juga dalam video tu dengan ariel. Jadi takkan lah pasangan dia tu bukan ariel pula. tak pa kita tengo jak apa kesudahan kes ni...

December 25, 2010 at 9:35 PM

gondorowo mungkin tuu..
menyamar jadi si ariel..
antu tu kan skak menyamar utk bt sex ngn pempuan..
hehe..ni akal syirik ku jak ni.jgn pcya benda tahyul.memang c ariel la tuu..
sengaja jak dia xmengaku mungkin..takut c luna maya xmau sama dia lagik mungkin..mungkin laa~

December 25, 2010 at 11:45 PM

@freakystarni baru lah rin ko punya spekulasi ni..langsung nda laku kalau di bawa p masuk mahkamah...hahah

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...