Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Pari-pari 'terbang' di lautan

Wednesday, December 29, 2010 8 ,000,000 terlepas cakap
Gambar yang aku nak kongsikan ialah kejadian pari terbang. Hahaha korang boleh percaya ka pari boleh terbang? ala maksud aku terbang kat dalam laut lah. Pari-pari ni 'terbang' secara berkumpulan. Bagi aku inilah yang nenek aku panggil sebagai 'The Beauty of Nature'. Bagi Korang pula nak panggil apa?? JOM tengok!!!



8 comments

December 29, 2010 at 8:53 AM

Cuba ko try test terjun sni..huhuhuhuh~xpun, kasi taruk kabel cas hp ko d air ni..grenti tecas hp..hahah

December 29, 2010 at 12:09 PM

@Finie Ramosdari aku terjun baek aku pancing ada jg buat lauk hahahah

December 29, 2010 at 12:19 PM

hahaha..betul jg..kasi umban jak ba tu rambat tu..conform bleh jadi tauke ikan pari d pasar kk..huhuh

December 29, 2010 at 1:11 PM

@Finie Ramosbetul tu finie..ko jadi pemborong ar..hahaha

December 29, 2010 at 1:40 PM

hahaha..oya, crita pasal pari ni ba..ada satu kes yg blaku d sndkn dlm last year klu ndak silap..ada sorg nelayan yg sakit mental ni hobi dia tgkap ikan pari n dia pigi ehem2 itu ikan pari yg betina yg suda mati!

pastu pada 1hari, time dia ehem2 tu ikan, rupa2nya ikan tu bunting. so time dia buat kgiatan terkutuk itu, anak ikan pari dlm rahim tu (masi hdup dlm rahim - kuasa Tuhan) p karan dia pny ehem2..trus llaki tu mati on the spot! <- KISAH BENAR

December 29, 2010 at 5:50 PM

@Finie Ramosastaga..ko baca d mana tu finie? masih ada ka tu artikel? hahahah lucu jg..

December 30, 2010 at 8:42 AM

Bukan baca..tp kakak n abg ipar ku keja d hospital bhgn engineering...sb tu la dorg tau..huhuhuh..

December 30, 2010 at 8:43 AM

Bukan baca..tp kakak n abg ipar ku keja d hospital bhgn engineering...sb tu la dorg tau..huhuhuh..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...