Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Koleksi cincin termahal aku

Friday, December 17, 2010 4 ,000,000 terlepas cakap
Walaupun aku belum lagi nak kahwen, tetapi aku dah beli 6 bentuk cincin buat bakal bini aku yang terkasih dan tercinta (untung yang nak kawen dgn aku). Jadi aku nak tunjuk dekat korang lah cincin mahal aku. Layanz..jgn jeloz taw..JOM!!!

1. De Beers Platinum


Berlian di cincin ini sangat mewah dan memiliki kilauan yang sangat sempurna dan menyilaukan mata korang. Sebuah batu bata berlian seberat 9 kilo karat menjadikan cincin aku ni yang termahal di dunia (jgn jeloz you)..Dengan kesempurnaannya itu pantaslah jika cincin ini diletakkan dengan harga bombastik $1.83 million...!

2. Tiffany Oval Diamond

ada tak kalangan pembaca yang terdiri dari keturunan diraja? atau yang suka dengan hal-hal yang glamour?? maka berlian Tiffany ini sangat sesuai untuk korang pinjamdari aku. Cincin disebelah kiri terpasang sebuah berlian jenis oval 14,79 karat beharga $ 1.46 million dan cincin disebelah kanan terdapat berlian 12,3 karat berbentuk seperti bantal beharga $800.000!

3. Internally Flawless

Cincin jenis berlian platinum ini adalah koleksi dari Rumah Perhiasan Elizabeth Taylor (bukan kedai taylor ar..), Los Angeles. Ditengah cincin ini terdapat berlian oval 5,98 karat dan dikelilingi 3,96 karat berlian bulat sebanyak sepuluh buah, sehingga membentuk sebuah bunga. Kalau nak beli dari aku, Siapkan dana sebesar $1.3 million untuk membawa pulang cincin ini. Sanggup??

4. Secret Kiss of the Rose


Bintang bola sepak David Beckham (dulu jiran aku) memakaikan cincin berlian ini kepada Victoria Beckham di majlis perkahwinan mereka. Perhatikan cincin ini, ditengah terdapat belian berwarna merah jambu 0.8 karat yang dikelilingi oleh berlian putih 4,15 karat yang menjadikannya sangat mewah..Cincin aku yang cantik ni, korang boleh dapat dengan $525,000..! mahu??

5. Asscher Cut Diamond

Cincin ini pertama kali dikembangkan pada tahun 1902, namun rekaannya saat itu masih belum sempurna untuk aku beli. Pemenang Oscar Oscar Reese Witherspoon menggunakan cincin ini saat menikah dengan aktor Ryan Phillipe (aku bagi pinjam jer sebenarnya). Keindahan cincin ini dilengkapi dengan berlian 10,19 karat dan aku nak jual dengan harga $520.000..!


6. Yellow Diamond


Cincin dengan berlian kuning ini merupakan koleksi yang sangat melankolik untuk aku..Bintang baseball Johnny Damon, aktor Charlie Sheen dan Eddie Murphy memakai cincin ini saat pertunangan mereka (sampai sekarang dorang belum pulangkan), Dilengkapi dengan berlian 5,11 karat, cincin ini beharga $400,000


p/s: ok sapa yg nak cincin aku ni??

4 comments

December 17, 2010 at 11:58 PM

ceettt..........suma sy maw bak...

December 18, 2010 at 5:45 AM

@AmoreMio88
klu bagi pinjam aku bagi la choo..
hahahah

December 18, 2010 at 10:50 AM

mintak ba satu

December 18, 2010 at 11:23 AM

@isephia
hehehe boleh2..
nak berapa cakap jak..hahah

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...