Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

[ganas] Bergusti sebab rebutkan lelaki

Friday, December 31, 2010 4 ,000,000 terlepas cakap
Kuching 30 Dis- Dua wanita, kedua-duanya bertubuh gempal, bergomol di tepi jalan kerana berebutkan seorang lelaki kurus di Lorong X, Jalan Foochow di sini kelmarin.

Pada mulanya pasangan lelaki dan perempuan itu sedang berjalan kaki pada pukul 3 petang sebelum tiba-tiba muncul seorang perempuan lain yang memberhentikan keretanya lalu keluar dan terus meluru menyerangnya.

Kedua-dua wanita itu saling memaki hamun, menendang, menarik rambut, menumbuk, berguling, antara satu sama lain di jalanraya kira-kira 10 minit sebelum ada orang yang datang meleraikannya.

Ketika mereka berdua bergaduh, terdapat beberapa orang budak-budak nakal di kawasan itu bersorak-sorak ke arah mereka.

Lelaki kurus yang pada awalnya berdiri dan melihat kedua-dua perempuan itu bergaduh telah meminta mereka berhenti. Apabila beliau mendapati beliau tidak dapat mengawal aksi kedua-dua perempuan itu, dia terus meninggalkan tempat berkenaan.








lelaki ni selamber jer pergi dari situ haha


aku tak pasti citer ni betul atau tidak tapi mmg kelakar lah hahaah

dikisahkan oleh: machocats@syok.org

4 comments

December 31, 2010 at 8:04 AM

cayalah laki tu! suke2, nk kene belajar dari laki tu :P

December 31, 2010 at 9:06 AM

@Budak Hatihahaha ko nak belajar hapa dari lelaki tu??

December 31, 2010 at 12:47 PM

@Pinung is VizarDdia mau blajar mcm mna mau ada prmpn gusti pasal dia bah tu . hua3 :P

December 31, 2010 at 7:07 PM

@Nana Liyana hahahah...mcm tu ka pla? hahah lucu jg tau heheheh

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...