Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Rio Ferdenand ucap tahniah kepada Malaysia

Thursday, December 30, 2010 4 ,000,000 terlepas cakap
klik gambar untuk saiz macam gajah

Congratulations to Malaysia who beat Indonesia in the Suzuki AFF Cup Final. I played against Malaysian U23 team 18 months ago, quite a good team - Rio Ferdinand Manchester United Defender

Rio ferdenand pun ucap tahniah..Nampak gaya Bola sepak rantau ini sememangnya mendapat liputan luas di benua lainnya..Tahniah dan Terima kasey Harimau Malaya sebab bagi kitorang cuti esok hahahah

4 comments

December 30, 2010 at 2:55 PM

wow... menarik.. hehe... best entry ni.. walaupun pasal bola juga tapi lain.. org lain suma update pasal fahmi larr.. gf dia larr... tak pun ulas perlawanan tu.. bosan sudah.. hehe

December 30, 2010 at 4:07 PM

@Zulkifly Omariya bha..pagi2 sudah kena suap dengan kemenangan Malaysia..ahahaha

January 21, 2011 at 2:51 PM

whoaaa.. tahniah la.. maksud depa amek tau jugak yek sal mesia.. usaha lebih.. ata pemain kita men kat lua.. mana tau satu hari nt, top striker dalam dnia ni dari negara kita.. ;)

January 21, 2011 at 3:18 PM

@fRaMe LenSeS Heheheh..tu la, kalau dapat nak jg lihat pemain kita main kat oldtrafford bukan dalam perlawanan persahabatan tapi main dalam liga dorang..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...