Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Alkisah : Gadis Cantik & Seksi Jatuh Bangunan

Friday, December 17, 2010 9 ,000,000 terlepas cakap
Seorang wanita cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah bangunan.Sampai jer di tingkat 70, seorang lelaki Inggeris berjaya menyambutnya.

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya...
Lelaki Inggeris : Sama2, tapi anda harus membalas budi...
Wanita : Bagaimana?
Lelaki Inggeris : Tidur dengan aku....
Wanita : Tak guna, kau ingat aku pelacur?! Tidak!!
Lelaki Inggeris : Baiklah kalau begitu...


Lelaki Inggeris itu melepaskan semula wanita itu.
Di tingkat 50, seorg lelaki Perancis berjaya menyambut wanita itu.

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya...
Lelaki Perancis : Sama2, tapi anda harus membalas budi...
Wanita : Bagaimana?
Lelaki Perancis : Tidur dengan aku...
Wanita : Tak guna!! Aku tak mahu!
Lelaki Perancis : Kalau begitu, tak guna aku selamatkan kamu...


Lelaki Perancis itu melepaskan semula wanita itu. Dari tingkat 50,40.. dan 30,tidak ada sesiapa pun yang dapat menangkap wanita itu. Wanita itu mula ketakutan dan berharap, jika ada orang yang menyelamatkannya, dia tidak lagi kisah jika terpaksa tidur dengan orang tersebut.
Akhirnya di tingkat 20, seorang lelaki Arab berjaya menyambut wanita itu. Belum sempat lelaki Arab itu bersuara, wanita itu terlebih dahulu berkata-kata...

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya.. Sebagai membalas jasa, saya akan tidur dengan anda.
Lelaki Arab : Astaghfirullah..
(lalu melepaskan semula wanita itu kerana terkejut..)


ish2.. kesian-kesian..

Penglipurlara sebenar : johari

9 comments

December 17, 2010 at 3:44 PM

hahahahahahahaha...
kesian....

December 17, 2010 at 4:03 PM

@nieza
hahaha..nieza jgn jadi malang mcm pompuan tu taw hahaha

December 17, 2010 at 4:19 PM

HAHAHAHAHAHAHA!! Sempat jg dia bepikir utk trima pelawaan tidur time dia jatuh utk kali k2 tu ba! aduii!!

December 17, 2010 at 4:20 PM

menarik cerita ni

December 17, 2010 at 4:24 PM

@Finie Ramos
@Mama JnJ
hahaha..aku baca ni ceta pun mau jadi gilak jg..

December 17, 2010 at 4:37 PM

kasian juga dia... salah orang ni p offer hahaha

December 17, 2010 at 5:49 PM

@Zulkifly Omar
pengajaran bha tu zul..hahaha

December 18, 2010 at 1:07 AM

haha!! kesiannya dia. =))

December 18, 2010 at 5:52 AM

@Suhaira Wafiah binti Hasrin
kcian kat sapa??
lelaki yang sambut ker??
pompuan yg jatuh tu?

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...