Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Wajah bintang bola sepak masa hingusan

Thursday, December 16, 2010 4 ,000,000 terlepas cakap
Aku tak sangka pula pemain bola sepak yang terkenal ni, masa kecik dorang kelihatan comel dan innocent ni hahahah. Apa pun layan lah dulu muka comel dorang ni masa dorang kecik-kecik dan masih hingusan lagi.

Zidane


Torres


Ryan Giggs


Rooney


Ronaldo


Ronaldinho


Peter Cech


Paul Scholes


Messi


Lampard


Jose Morinho


Henry


Gerrard


Deco


Fabregas


Christiano Ronaldo


David Beckham


Michael Ballack


klik untuk gambar saiz KLCC


Mana satu yang comel ar?? heheh

4 comments

December 16, 2010 at 2:51 PM

aik. spain ja kebnyakan ni .. hehe .. aq pn football luver jgk .. tp germany la.. hehe

December 16, 2010 at 6:48 PM

@cik faez
hahaha..jgn jelozz heheh ini lah diskriminasi hahaha

December 16, 2010 at 11:20 PM

eh2 .. nda jeles ni .. aku pn ada ba jgk .. haha .. xpa la d diskriminasi . msh ada lg org peduli . hehe

December 17, 2010 at 6:34 PM

@cik faez
alalalaaa..jgn merajok bha..huhuhu

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...