Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

[Tragis] Tragedi rompakan bas kilang

Saturday, December 18, 2010 2 ,000,000 terlepas cakap
Kisah tragis yang berlaku di dalam sebuah bas kilang yang sedang menghantar para pekerja ke kilang (takkan ke pejabat pla, dah nama bas kilang). Namun dalam pertengahan jalan, sekumpulan perompak telah menahan dan..ikuti kisah seterusnya huhuh



Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu..mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas..

Nak di jadikan cerita..ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas tersebut..nak mintak tumpang..jadi bas tu pun berhenti la... Tetiba..lebih kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut..


Sorang perompak berkata..
" Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang korang ada..!!Cepat..!!"

Sorang pekerja kilang tu membalas..
" ..tapi..kami tak bawak barang kemas kalau gi keja..duit pun sikit je.."

Perompak berfikir seketika..
"Ha..gini la..sebab korang takder brang kemas & duit..kami rogol korang SEMUA..ahahhaa.."

Pekerja kilang yang muda berkata..
" Alalaa...takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian ker.."

Tetiba..makcik tu berdiri..
" Weh..ko nie..tak paham ker..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la.."

2 comments

December 19, 2010 at 1:29 AM

Haha..mkcik tu pun mau rupanyaaaa..hahahaha

December 19, 2010 at 5:41 AM

@Hang Buahdah lama tak berteman agaknya..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...