Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Mariah Carey versi Arab Saudi

Saturday, December 25, 2010 1 ,000,000 terlepas cakap
Mariah Carey, sebuah nama besar dalam dunia kedapuran yang telah mengeluarkan jenama kari yang paling pedas di alam semesta. Heheh tak da lah, aku nak korang tengo-tengo gambar-gambar Mariah Carey ni. Tengoklah perbezaan gambar dia ni bila dah masuk negara Arab Saudi. Semua gambar-gambarnya telah diedit untuk mengurangkan 'keseksian' di dalam gambar tersebut dan juga untuk mengurangkan 'keseksaan' peminat lelakinya di Arab saudi untuk melihat. Standardlah kerajaan Arab Saudi edit gambar macam tu bersesuaian dengan sebuah negara Islam. JOM tengo apa kah hasilnya selepas keseksian Mariah Carey ini dikurangkan menerusi gambar majalah dan juga kulit album.

















Nampak kan kesan editing dia? Aku yakin, apa-apa jer iklan seksi kat Arab sana mesti kena edit dahulu.

aku kata : negara Islam Malaysia kita macam mana erk??




1 comment

June 10, 2011 at 11:34 PM

uiiihhshh gilaaa :D

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...