Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Penumpang bas bogel WOW!!!

Friday, December 17, 2010 7 ,000,000 terlepas cakap
Belum pun habis dengan kes lelaki berbogel masuk McD hari tu, kota singa dikejutkan lagi dengan aksi bogel dikhalayak ramai la pula. Ingatkan lelaki tapi kali ni wanita pula. Adeiii apa mau jadi sama dunia ni..mari ikuti kisahnya JOM!!

Singapura - Seorang wanita bogel dilihat menaiki sebuah bas di Bedok kelmarin, lapor asiaoneNews semalam.

GAMBAR yang disiarkan asianoneNews menunjukkan aksi seorang wanita bogel yang menunggu dan menaiki sebuah bas di Bedok, Singapura kelmarin.

klik gambar klu tak puas hati dgn saiz kecik


Gambar-gambar wanita itu berbogel menaiki sebuah bas dengan membawa beg di bahunya disiarkan di laman berita akhbar berkenaan.

Beberapa saksi memberitahu akhbar Lianhe Wanbao bahawa mereka melihat seorang wanita pertengahan umur menanggalkan pakaiannya sehelai demi sehelai semasa dia mendekati sebuah perhentian bas di Bedok pada petang kelmarin.

Akhbar berbahasa Cina itu melaporkan bahawa perhentian bas tersebut dipenuhi dengan orang ramai yang merenung aksinya.

Lima minit selepas menunggu, sebuah bas tiba dan beberapa saksi menyatakan dia berjalan di depan orang ramai untuk menaiki bas berkenaan.

Pemandu bas itu menghubungi polis apabila melihat wanita itu menaiki basnya dalam keadaan bogel.

Ekoran situasi itu, pemandu bas tersebut mengarahkan semua penumpang lelaki duduk di kerusi depan manakala wanita berkenaan duduk di kerusi bahagian belakang bas.

Salah seorang penumpang memberikan sehelai jaket kepada wanita tersebut untuk menutup tubuhnya.

Anggota-anggota polis kemudiannya menahan wanita tersebut dalam episod yang berlaku selama 45 minit.

Kejadian terbaru itu mencetuskan persoalan di negara berkenaan sama ada semakin ramai penduduk suka berbogel di tempat awam.

Sebelum wanita itu, seorang lelaki berumur dalam lingkungan 20-an dan 30-an didapati berbogel di restoran MacDonald's di Queensway, Singapura untuk memesan secawan kopi.

Namun, dia kemudiannya turut ditangkap polis pada awal minggu ini. - Agensi

p/s : korang rasa Malaysia akan ada kes macam ni tak??

7 comments

December 17, 2010 at 6:35 PM

wow

December 17, 2010 at 6:39 PM

@♥ cik mija ♥
WOW..WOW..hahaha
syuker yer...

December 17, 2010 at 6:45 PM

Ni org siuman ka org gila ni? Isk Isk...

December 17, 2010 at 6:49 PM

@n0n0i♥a'n'l
ntah lah noi..publisiti kot..
mcm2 dah berlaku kat negara jiran ni..tp di negara kita pun apa kurang nya kan??

December 17, 2010 at 10:44 PM

sandinya... mau masuk berita ba tu... haha

December 22, 2010 at 11:17 AM

Adui... apa la yg ada d pkiran drg ni... lau d LD pnah jgk tp tu org x siuman... dunia2...

December 22, 2010 at 12:02 PM

@anne-nurainhahaha..ntah ni stress keja kali hahah mau ikut lady gaga kali

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...