Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Top 5 entry 2010

Friday, December 31, 2010 1 ,000,000 terlepas cakap
Salam pagi semua..
Hari ni hari Ahad bersamaan dengan 26 Disember 2010 perkiraan aku hanya tinggal 5-6 hari lagi untuk kita meninggal tahun masihi 2010 ni. Banyak kenangan dan pengalaman yang telah kita kutip sepanjang menjalanai kehidupan di atas muka bumi ini. Demkian juga tuan punya blog kaler oren-oren gitu, memiliki banyak pengalaman dalam 2010.

Sepanjang aku aktif kembali berblog lewat september lepas, aku rasa macam tak pecaya akan mencapai Page View sampai angka 15K. Seyes aku betul2 tak pecaya ni. Kena pula follower aku dah mencecah 148 (sehingga entry ini di post). Fuh aku syaaaaayang korang yang follow aku. Jadi hari ni aku buat Sticky sntry sikit sehingga hari sabtu ni. Apa dia? iaitu aku ingin mengimbau kembali psot-post yang cukup hot di Ezura. ayuh cey key daut...

1. Kes Bunuh Diri Pemuda KL akibat Putus cinta (page view - 839)


ketik sini untuk baca semula

2. PJM 3102 ~ mesti ramai yang tertanya-tanya apa bendanya tu. heheh sebenarnya itu adalah kod kursus bagi Permainan kanak-kanak program Pendidikan Jasmani. Itu lah program yang aku telah pelajari. (pageview - 335)
ketik sini untuk baca semula

3. PJM 3106~ hah yang ni pla entry aku tentang kursus subjek Anatomi & Fisiologi. Inilah kursus mimpi ngeri aku tp nasib aku dapat 'A' hahahah takburnya aku hahaha (pageview 136)
ketik sini untuk baca semula

4. Mari melancong ke Sabah entry aku yang mendapat perhatian di tangga ke-4. hahaha entry yang aku kongsikan ini berkisar tentang daerah-daerah di Sabah. mari lah melancong semua. (pageview 124)
ketik sini untuk baca semula


5. Ini pula adalah sebuah kisah sedih yang telah menambat hati pembaca aku huhuhu. Mengisahkan pengorbanan seorang ibu yang sanggup merelakan dirinya di ratah oleh penyamun SIAL..(pageview 123)
ketik semula untul baca

Sebenarnya banyak lagi bahan bacaan yang menarik di ezurah ni, jadi, korang teruslah menyokong aku ya..heheh sayang korang semua hahaha


1 comment

December 27, 2010 at 8:53 AM

blog mu mmg best ba..ko jak ndak sedar..hehehehe...congratz

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...