Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

[Tragis & Dahsyat] Tragedi mertua cabul menantu

Sunday, December 19, 2010 2 ,000,000 terlepas cakap
Aduhai. Apa nak jadi dengan dunia sekarang ni. Makin tua makin tak menjadi. Kes ini benar-benar telah membuktikan bahawa keruntuhan akhlak manusia. Tiada lagi sifat-sifat kemanusiaan. Marilah kita ikuti kisah tragis ini.JOM!!!

Seorang lelaki berumur 48 tahun telah ditahan polis hari ini kerana telah mencabul kehormatan menantu perempuannya. Kejadian dikatakan berlaku lebih kurang pukul 11 pagi apabila tertuduh dikatakan telah masuk ke dalam bilik menantunya yang pada masa itu tinggal berseorangan kerana suaminya telah pergi bekerja..

Tertuduh kemudian dilaporkan telah memaksa mangsa menanggalkan bajunya lalu tertuduh telah meramas dan menghisap buah dada mangsa. Jiran-jiran dapat menangkap tertuduh setelah mendengar jeritan mangsa lalu membawanya ke balai polis.

Di balai polis, suami mangsa, iaitu anak lelaki tertuduh, terus meluru kepada ayahnya dengan perasaan marah bercampur kesal. Si anak dengan menahan sabar berbaur kemarahan, dengan nada suara menggigil kerana menahan amarah yang amat sangat, lalu bertanya kepada ayahnya,

"Ayah.. naper ayah buat camni ha? Ayah dah hilang akal ke? Tak malu ke? Mana kami nak letak muka, ayah? Kenapa ayah? why? why? why?

Si ayah pun dengan tenang lagi selamba menjawab,
"Ooh malu konon apa yang nak dimalukan? Berdesing telinga si anak apabila mendengar jawapan ayahnya. Apa??!! Tak malu??!!! Badan si anak telah menggeletar teramat kerana cuba menahan marah. Dah tu tempelak si ayah, yang kau tu dulu hisap buah dada bini aku, aku tak kisah pun. Takkan skang ni aku nak hisap buah dada bini kau pun tak boleh??? Kena adil laaa!!!"

Si anak terus jadi sawan mendengar jawapan ayahnya

2 comments

January 1, 2011 at 1:28 AM

cerita ni mula dia ok jer..tapi bla the end hampeh..lagi bodoh sgt...meruntuh kan imej para ibu bapa seluruh dunia...piraahhhhhhhhhhhhhhhhh..lau buat cerita ke hapa..tolong jaga sesetengah sensitiviti masyarakat........................

January 1, 2011 at 11:11 AM

@mseja84 Maaf lah yer sedara..cerita ni sekadar hiburan sahaja..tiada kaitan dan niat untuk menjatuhkan maruah sesiapa pun. Lagipun anda tu apa kurangnya..hehehe apa pun tQ sudi datang, dan datng lah lagi ya..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...