Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Header baru..ok ka?

Saturday, December 25, 2010 6 ,000,000 terlepas cakap
Fuh agak penat mata ni asyik mengadap lappy jak. Risau juga kalau degree mata aku naik lagi. Migrain aku pula agak-agak rajin untuk datang menyerang. Gigi Bongsu aku pula suka suki jak mau sakit. Aduh, pakej kah yang aku dapat ni? tak pa hadapinya dengan hati yang tenang dan penuh kecerian.

Tadi aku dah kerjakan Blog kelas setelah sekian lama aku tinggalkan. Aku tukar template jak. Tapi memandangkan aku ni memang noob dalam editing kod html ni jadi aku masih tak puas hati dengan keadaan blog kelas tu. Apa pun perjalanan masih jauh lagi, aku akan kerjakan semula sehingga aku puas hati.

Kemudia cuba korang perati aku punya header tu. Korang yang suka datang ke sini, akan perasan yang header aku tu berubah sudah. Aku memang suka header yang lama tapi apakan daya, tiba-tiba selera aku berubah secara mendadak. Jadinya aku pun dengan semangat berkobar-kobar, buka Potocop terus ku edit-edit (aku pun noob juga pakai potocop ni). Itu lah hasilnya apa yang korang nampak kat atas tu. Amacam? ok ka? heheh.. Inilah perbezaan kedua-dua header aku. huhu

tengok inilah header aku yang lama. babai..huhu


mari ucapkan 'selamat datang' kepada header yang baru ni hehehe


Masa akan datang aku akan cuba untuk tukar template ini. Tapi mungkin juga tidak heheh sebab aku memang syuka dengan kaler dan setting blog aku buat masa sekarang ni. Walau apapun manusia itu sentiasa berubah. Bagi korang, apa lagi yang perlu aku tambah dan aku sepak keluar dari blog aku ni, yang korang rasa-rasa cukup menyemakkan mata korang? Aku sedia dengan kritikan korang. heheh


6 comments

Anonymous
December 25, 2010 at 9:26 PM

cantikla,beb..
umpama pergi ke crita horror..
kan besa crita horror buat tulisan macam tu..
aku suka.. ;)
tapi xpa, yang penting kau terus berblog..
aiceh..ramai arr..hehehe..

December 25, 2010 at 10:41 PM

lawa header ko.. aku macam mau tukar template larr

December 25, 2010 at 10:58 PM

bagus sob dengan header barunya :D

December 25, 2010 at 11:43 PM

@freakystarapa yg ramai tu rin?? hahaha tq puji header aku hahah

@Zulkifly Omar hahah Tq puji header aku zul..tukar jer tak aper tu hahah

@Pradisz Wardhana tQ sob kerana memuji header yg baru itu..

December 28, 2010 at 8:58 AM

cantik + simple = tu je,,,,hi3

January 9, 2011 at 8:18 AM

@Cikgu Mat terima kasih la sbb puji hehehe..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...