Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Frequently Asked Question

Tuesday, December 21, 2010 6 ,000,000 terlepas cakap
Ini lah FAQ (Soalan lazim)..yg slalu kita dpt..huhuhuu meh sini aku ajarkan jawapan yang sepatutnya korang bagi terhadap soalan macam ni.

*Anda berader di stesen bas dan rakan anda ternampak sambil bertanya: "Tunggu bas ke?"
Anda harus menjawab: "Taklah aku tengah tunggu helikopter, lambat plak ari nie ye"


Anda hendak pergi ke bilik mandi untuk mandi dan rakan sebilik anda bertanya: "Ko nak mandi ke?"
Jawab : "Taklah aku nak pi main lelayang kejap, ko nak join?"


Anda sedang menaip sms dan BOS anda menegur: "Aik? tulis sms nampak?"
Jawab : "Oh ye ke? saya tak prasan ah...tangan saya bergerak sendiri"p/s:klu dengan bos korang kena hati-hati nnt korang kena uang keja pula


Anda sedang makan nasik dan orang tegur: "Makan nasik?"
Jawab : " Mata ko buta ke per? Kan aku tengah minum teh ais nie?"


Anda baru pulang dari kerja dan jiran anda bertanyer: "Baru balik dari keje?"
Jawab : "Taklah, saya dari rumah, nak pi keje lah nie...opis saya dah pindah kat rumah..dan rumah saya dah pindah kat opis"


Anda sedang sibuk buat kerja dan rakan sepejabat menegur: "Eh kau sibuk ke?"
Jawab : Takyah jawab, peratikan muker dia pastu kompang siket pipi dia.

Anda sedang menonton tv ceriter melayu, rakan anda datang lalu bertanyer: "Eh citer melayu ke?"
Jawab : "Bukanlah, nie kan citer Otromen Taro menentang Raksaser dari Planet X...ko tunggu jap nanti otromen kuar". 

anda sedang bertungkus lumus mencuci kain di toilet. then datang jiran tetangga dari bilik sebelah dan bertanya.. "cuci kain??"
jawapan ideal: tidak lah, sy tengah bercucuk tanam. mana la tau hasilnya nanti boleh dijual. ada juga pendapatan sampingan. jimat duit ptptn
sumbangan:suhaira

6 comments

December 21, 2010 at 10:33 PM

ada lagi satu soalan lazim.. terutama untuk gadis2 yang tinggal di hostel..

anda sedang bertungkus lumus mencuci kain di toilet. then datang jiran tetangga dari bilik sebelah dan bertanya.. "cuci kain??"

jawapan ideal: tidak lah, sy tengah bercucuk tanam. mana la tau hasilnya nanti boleh dijual. ada juga pendapatan sampingan. jimat duit ptptn. hoho~ =D

December 21, 2010 at 10:42 PM

@Suhaira Wafiah binti Hasrintu la jg..byk bha soalan2 yg buduh klu di ikut..ini contoh jak. klu ada lagi boleh kongsi..hehehe

December 22, 2010 at 8:56 AM

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA - sorry..tbanyak plak ktwanya~

December 22, 2010 at 9:37 AM

@Finie Ramoshahah tak pa fini aku benarkan..sbb ko ada keistimewaan kat blog ni hahahaha

December 22, 2010 at 3:45 PM

ktawa smpai tguling2 :P

December 22, 2010 at 4:46 PM

@Nana Liyanahalamak..ni yg aku risau post n3 mcm ni hahaha..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...