Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Misi Piala AFF telah disempurnakan dengan jayanya..Tahniah

Thursday, December 30, 2010 0 ,000,000 terlepas cakap
Salam Khamis semua..
hari ni seluruh negara bergembira kerana Malaysia telah mengakhiri badi 14 tahun sebagai juara piala AFF, piala terulung di rantau asia tenggara. Tampak kecil berbanding piala asia apatah lagi piala dunia namun Piala AFF ini lah yang menyatukan semua negara di rantau ini menerusi satu persefahaman iaitu minat terhadap Bola sepask.

Tahniah untuk Malaysia dan Takziah untuk Indonesia. Aku yang menonton semalam teruja dengan serangan-serangan yang dilancarkan oleh kedua-dua pasukan sangat hebat. Apa yang pasti Malaysia tewas sekali lagi di bumi Jakarta denga kekalahan 2-1. Namun bekalan yang di bawa dari Bukit Jalil telah cukup untuk membawa pulang Piala keunggulan asia tenggara Piala AFF.

Kematangan pemain muda di bawah kendalian K. Rajagopal benar-benar menjadi kerana beliau berani untuk memberikan peluang kepada pemain muda untuk mencari pengalaman sendiri. Dan aku sejujurnya menganggap fenomena ini pasti akan menjadi ikutan jurulatih lain. Aku nak kongsikan kepada anda gambar-gambar sepanjang Final Piala AFF Suzuki ni. Mari dan JOM!!













Korang jangan tanya aku apa bendanya ni. hahaha kerana nak dapatkan view yang cantek, rela dia mempertaruhkan nyawa.












OH ya jangan lupa PM dah umumkan hari JUMAAT bersamaan 31 Disember 2010 a.k.a ESOK adalah cuti UMUM untuk rakyat Malaysia hahahaha

TQ untuk gambar-gambar ni semua, aku kutip dari akhbar harian online..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...