Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Lagenda budak lucu

Friday, December 17, 2010 9 ,000,000 terlepas cakap
Biasa kan budak-budak ni selalu dikaitkan dengan kenakalan tahap melampau dan juga ada yang tak mau nakal tetapi secara tidak sengaja melakukan benda-benda yang menggeletekkan hati. Aku mula-mula tak pecaya juga, tapi lepas tengo gambar-gambar ni baru lah aku pecaya. OK Korang tengok dulu lepas tu janganlah lupa nak komen yer.. heheh























Kuiz mengejut: gambar no.3 tu..apa yang lain dari yang lain? hahah korang nampak tak??

thanx to : 55bbs

9 comments

December 17, 2010 at 3:25 PM

wahahaha kureng eh gmbar no 3 tu..

December 17, 2010 at 4:06 PM

@Zulkifly Omar
spoil kan gambar no.3 tu..
lagak macho semacam jer hahaha

December 17, 2010 at 4:11 PM

budak botak tu bkin malu seja ba..haha..XD

December 17, 2010 at 4:22 PM

aduuii!! aduuiii!! HAHAHAHAH!!! (menjeling2 suda bos ku d opis ni aku ketawa2 sndri! mati la!!)

December 17, 2010 at 5:49 PM

@Ariez Hazaril
tu la jg..budak botak tu mmg spoil sudah..gaya macho gitu..hahah
@Finie Ramos
finie..jgn jak sampai ko kena notis ar..hahaha

December 18, 2010 at 1:09 AM

punya funny!! =)

yg no 3 juga la paling menang!! ^^

December 18, 2010 at 6:36 AM

@Suhaira Wafiah binti Hasrin
apa ko n da menang..gaya mengalahkan bintang pilem jak, tapi tu la spoil bha tu zip..

January 7, 2011 at 1:42 PM

hahaha..lawak eh budak no 3 2...halus g2...paling manang..kalah ko ebark...hahaha..

January 7, 2011 at 5:19 PM

@-INTAN- bukan soal halus..cuba ko perati tu zip dia..hahaha ada belalai dia tu..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...