Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Lelaki umum ‘kejutan’ di majlis perkahwinan

Thursday, December 23, 2010 2 ,000,000 terlepas cakap
RIO DE JANEIRO: Seorang pengantin lelaki menembak mati isteri yang baru dikahwini dan pengapit lelaki sebelum menembak dirinya selepas mengumumkan kepada tetamu bahawa beliau mempunyai satu ‘kejutan’ buat mereka.

Saksi melaporkan, Rogerio Damascena, 29, seorang pengurus jualan di Camaragibe, di luar bandar raya Recife di Brazil, tidak menunjukkan sebarang tanda tertentu awalnya hingga boleh menyebabkan keadaan akan bertukar buruk pada majlis jamuan perkahwinannya, kata penyiasat polis, Joao Brito. Brito juga tidak membuat spekulasi terhadap kemungkinan motif kejadian, hanya mengatakan ahli keluarga terkejut dan beliau masih belum dapat menemubual mereka untuk mendapat butiran terperinci kejadian.

Brito juga berkata, pembunuhan itu dipercayai sudah dirancang kerana pengantin lelaki membuat pengumuman berkenaan dan dia juga menyembunyikan senjata api dalam trak pikap bapanya.

Pengantin wanita, Renata Alexandre Costa Coelho, 25, dan pengapit lelaki, Marcelo Guimaraes terbunuh dalam kejadian terbabit. Seorang abang kepada pengantin wanita juga dirawat di sebuah hospital tetapi dibenarkan keluar. Laman web Globo memetik seorang adik kepada pengantin yang meninggalkan tempat kejadian sebelum tembakan berkata beliau percayakan ia adalah satu jenayah cinta.

“Kakak saya adalah seorang yang baik yang mahu dan ingin dicintai,” kata Lucia Helena Coelho yang dipetik berkata.

“Suaminya gembira, beliau juga gembira, majlis berkenaan amat indah. Keluarga lelaki sukakan beliau dan tidak memahami semua ini,” katanya Coelho kepada Globo. – AP

dikisahkan di:BHonline

2 comments

December 23, 2010 at 9:09 AM

Huish~ Suprisenya aku~ heheheh..mgkin dorg takut utk mjalani khdupn sbg suamisteri yg bnyk pancaroba ni ba ni kali..hihi..jd pas ehem2, kawin trus mati la..ndak apa lg mo d rasa,kn..huh!

December 23, 2010 at 11:34 AM

@Finie Ramoshahaha..entah, tu lah kejutan paling begok pernah aku baca hahaha

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...