Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Sebuah kisah seram di bilik ICU

Friday, December 17, 2010 5 ,000,000 terlepas cakap
Ini adalah kisah yang pernah diceritakan oleh seorang doktor di sebuah hospital. Kisah yang jarang kita dengar namun cukup untuk meremangkan bulu-bulu roma. Jadi apa lagi mari kita ikuti kisah ini (dengan alunan muzik suspen). JOM...



Salah sebuah katil di dalam bilik ICU sebuah hospital ternama kerap mengalami kejadian pelik.. Setiap pesakit yang ditempatkan di situ pasti akan meninggal pada satiap hari Jumaat pagi tanpa mengira umur, jantina atau tahap kesihatan mereka..

Perkara ini sangat membingungkan para doktor... Lalu para doktor memutuskan untuk memantau katil tersebut...

Apabila tiba hari Jumaat yang berikutnya... beberapa doktor bersiap sedia untuk mengenal pasti penyebab kepada kematian di katil tersebut. Seorang pesakit lelaki sedang tidur di katil misteri.

Masa berputar...

pukul 08:00am..

08:30am sehingga

jam 9.00 am...

tiba-tiba......ngeeeeeeekkkkkkk

Pintu bilik ICU itu terbuka.... Kemudian masuklah Makcik Bedah.... Seorang pekerja sambilan sebagai pencuci yang hanya bertugas setiap hari jumaat..

Masuk...

mendekati katil keramat tersebut... dan terus mencabut soket elektrik untuk alat bantuan pernafasan pesakit tersebut dan menggantikannya dengan 'plug vacum cleaner'nya...

Maka, tahu lah punca semua pesakit itu mati..Tamat

dikisahkan oleh :zongelak

5 comments

December 17, 2010 at 11:54 PM

sot2...hahahahaha

December 18, 2010 at 5:43 AM

@AmoreMio88
choo...ko pun baca jg ka??
lama nda update blog ko tu..huhu

December 22, 2010 at 5:45 PM

sot2.. wahahaha ... lama dah ku nmpak d entri ni.. tp ku x baca sebab takut ni mau baca malam2... cet aku tertipu

December 22, 2010 at 10:37 PM

@Zulkifly Omarala tajuk jak tu gempak..yg lain bukan gempak mana pun hahahah

June 10, 2011 at 11:39 PM

=_= HOHOH. plug nya di cabut pesakitnya mati terus jadi hantu.

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...