Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Semuanya tentang BRA

Wednesday, December 22, 2010 4 ,000,000 terlepas cakap
Aku tak perlu perkenalkan atau alih bahasakan perkataan itu. Rasanya semua insan yang duduk kat atas muka bumi ni dah tahu apa bendanya tu. Terutama kaum yang menggunakannya, hehehe. Ok kali ni aku nak kongsikan kepada anda apakah perkara-perkara yang berkaitan dengan benda tu. Tanpa kita sedari kita sebenarnya menemui perkara-perkara yang berkaitan dengan benda itu setap hari. JOM kita lihat apa kah perkara-perkara tersebut, yang berkaitan dengan benda tu hehehe.

Q: Which is the striped BRA?
zeBRA

Q: Poisonous BRA?
coBRA

Q: Mathematical BRA?
algeBRA

Q: Sunsign BRA?
liBRA

Q: Magical BRA?
aaBRA ka daBRA

Q: Religious BRA
BRA hmin!

Q: Metallic bra
BRAss

Q: Anjelina jolly' Bra
BRAd pit..

Q: Botany BRA
BRAnch

Q: Marketing BRA
BRAnd!

Q: AMERICAN PRESIDENTIAL BRA
BRAaak Obama

Q: puctuation k liye bra
BRAcket

Q: Scary bra....
GhaBRAahat!!!!

Q: Cricketers ka bra
BRAdd hogg

Q: How does d donkey cry...
BRAAAAA!!
Braaaaa!!
Braaaaaaaaaa!!!

Q: a room where BRA's are kept..
LiBRAry

Q: Bra which became the american president and inspired the whole world,
aBRAham Lincoln!

Q: The BRA which holds the record for most no of T20 runs in an innings?
BRAndon McCullum.

Q: which bra is very important for any vehicle
BRAke

heheheh
dikisahkan di:abe_fiq@gempak.org

4 comments

December 22, 2010 at 11:21 AM

hahaha... ailaikk... especially BRAaak Obama..

December 22, 2010 at 11:48 AM

@anne-nurainya ya..betul2..hahah

December 22, 2010 at 2:17 PM

eleh! purak2 lagik ko sana..
jadi ko tu?

iBRAhim!!

hahahah... ;D

December 22, 2010 at 4:43 PM

@freakystarjgn ko main nama di sini bha..aku kick ko ni hahahah

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...