Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Mereka contoh terbaik untuk kanak-kanak

Sunday, December 19, 2010 5 ,000,000 terlepas cakap
Kanak-kanak merupakan kain putih yang perlu dicorakkan oleh kita sebagai orang dewasa. Kesilapan kita mendidik dan memberikan mereka pendidikan yang betul maka terjadilah apa yang berlaku seperti hari ini dengan gejala yang bukan. Ini adalah contoh-contoh yang patut kita jauhkan.

Kegagalan mendidik akhlak anak-anak dengan akhlak yang lebih mulia dan terpuji


Kegagalan ibu bapa memberikan pakaian yang lebih elok dan sempurna kepada anak-anak


Budak ni aku tak perlu perkenalkan lagi, korang pun dah tahu bukan kenapa dia jadi macam tu


Adakah ini hukuman untuk kanak-kanak yang nakal tahap gaban?


korang jumpa tak anak dia? hahaha


Inikah wajah baby yang sedang stim hahah


Sebagai orang dewasa, mainkanlah peranan yang baik


"kalau ko rak minum, bapa gantung ko di pokok lagi taw


Inilah hukuman yang terbaik buat anak-anak yang tak boleh nak kawal. Anda praktikkan lah, moga berjaya..


5 comments

December 19, 2010 at 6:09 PM

adessss~
no chlid abuse!
kekekkeke

December 19, 2010 at 6:10 PM

*child

December 19, 2010 at 6:55 PM

sabar ja..

December 20, 2010 at 10:37 AM

fuyooo...jangan ko didik anak ko gini udah....hahaha

December 21, 2010 at 9:00 AM

@-INTAN-
manda aku didik dorang mcm ni..aku anak pun blum ada lagi..hahah

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...