Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Mencuri untuk melepaskan 'hajat'

Thursday, December 23, 2010 5 ,000,000 terlepas cakap
Keinginan nafsu manusia memungkin seseorang itu sanggup untuk melakukan apa saja. Remaja merupakan golongan yang memiliki gelodak nafsu yang membuak-buak ibarat air panas yang dah cecah 100 darjah. Remaja juga merupakan mangsa keadaan dalam sesetengah keadaan. Nafsu yang membuak dalam diri mereka amat sukar untuk dikawal sekiranya tiada pegangan. Pencarian identiti diri turut menyebabkan mereka sesat mencari keperluan keinginan mereka. Contoh terbaik adalah gambar berikut. JOM tengok hehhe..

mula-mula kena tengo line dulu. OK line clear, baru jalankan misi hehehe.

Cuba tengok keadaan remaja ini. Apa yang sebenarnya yang ingin dia lakukan? yaa tanpa perlu aku beritahu dengan lebih lanjut, dia cuba untuk menculik sesuatu yang berharga bukan miliknya tapi milik seorang wanita.

line dah clear, dia hati-hati semasa mejalankan misi mustahilnya. dada berdebar-debar..dub..dub..dub

Menjalan misi sebagai spiderman bukanlah satu kerja yang mudah. Remaja ini sanggup mengambil risiko semata-mata mendapatkan sesuatu yang pastinya bukan miliknya.

setelah bersusah payah berusaha, maka apa yang dihajati tercapai.

Hahaha..inilah apa yang aku katakan awal-awal tadi. Remaja merupakan golongan yang paling sukar mengawal nafsu jika tiada pegangan. Selepas dia mempertaruhkan nyawa memanjat, maka dia pun melepaskan 'hajat'nya dan baginya inilah habuan untuk dirinya.

EH! Adat dunia, benda yang dipinjam perlu dipulangkan kembali. Lepas 'hajat' kena pulangkan hahah

Persoalannya sekarang, inikah bukti bahawa remaja memang sukar untuk mengawal keinginan mereka? Sila-sila beri pendapat..

5 comments

December 23, 2010 at 9:58 PM

ades.. fenomena ooo

December 23, 2010 at 10:10 PM

@Zulkifly Omartiada kawalan..ahahah

December 23, 2010 at 10:41 PM

erkkk.....risau
~.~

December 24, 2010 at 12:33 AM

wahaha..geliii..yarks.. mudah2an spender yg dia 'pinjam' utk milik org yg ada pnyakit sipilis.. wahaha.. baru pdn ngan muka dia

December 24, 2010 at 8:57 AM

Huish! Mana dpt pic ni??huhuh~ tak la, pngalaman sy la, pacik2 umur 30thn keatas yg rmai kena pnyakit ni..ni mmg sejenis pnyakit psikologi ba ni..klu p pakar, mmg ada rawatannya.. (lupa da aku apa nma pnyakit ni ~ susah mo sebut)

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...