Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

TOP 10 ANTI-SEMITIC SLURS; Tun Mahathir tersenarai

Thursday, December 30, 2010 1 ,000,000 terlepas cakap
Sapa yang tak kenal dengan Tun Dr Mahathir Mohammad a.k.a Cheedet kita. Setau aku la kan ramai yang dah kena tikam dengan lidah beliau yang tajam mengkritik sesiapa sahaja termasuklah Datuk Seri Anwar Ibrahim, George Soros, Tun Abdullah Ahmad Badawi dan juga puak-puak Yahudi di Israel sana. Kerana kata-kata beliau dan kritikan beliau, telah mengangkat Tun Dr. Mahathir Mohammad sebagai tokoh yang berprofail tinggi yang mengeluarkan kenyataan yang berbaur anti-sematik


Senaraian ini dibuat oleh Simon Wiesenthal Centre. Kalau anda bukan seorang personaliti terkenal dalam pelbagai bidang termasuklah journalis, pegawai kerajaan, selebriti, pengarah filem terkenal, dan ahli akademik ditambah belum pernah lagi mengeluarkan kenyataan tajam kepada puak-puak Yahudi, anda belum layak dari tersenarai dalam senaraian ini. jadi jangan nak mimpi kalau nak tersenarai dalam top ten tu hahahah.

Mari kita jenguk siapa lagi yang tersenarai. Nak tau juga apa kenyataan DR.M sampaikan beliau tersenarai. Hebat tau dia ni.. heheh lets cekeydaut!!!

klik gambar untuk saiz macam TITANIC


Klik gambar kalau nak tambah berat badan


Maklumat tambahan ckit..
daripada senaraian di atas, Thomas telah bersara selepas membuat kecaman seperti itu, Sanchez kehilangan kerja dan Stone terpaksa memohon maaf kepada Anti-Defamation League sebanyak dua kali

aku kata : kalau korang nak tersenarai juga cuba lah buat kenyataan anti-sematik hahahah tu pun kalau beranlah..

1 comment

November 8, 2012 at 7:02 PM

Kalau tak ade dia dunia kite tak maju mcm sekarg tau . Kau hebat mcm dia ke ? Kalau anwar tu baik kenape dia takot nak pengakuan segala mcm . Kalau paklah tu bgus kenape dia jd pemimpin tu sekejap je . Org tak suke tun sbb org tu bute kemajuan , tun tu kalau tak ade klcc tak de klia takde sepang takde kl tower takde mcm2 lg tau . Kalau tak suke tun p ikot anwar sokong israel . tgu kiamat jela baru tau sape yg btl .

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...