Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Dahulukan keselamatan anda

Friday, December 17, 2010 2 ,000,000 terlepas cakap
Keselamatan adalah situasi di mana jiwa dan anggota badan kita berada dalam keadaan tenteram dari sebarang risiko atau bahaya yang boleh mendatangkan kecederaan kepada diri kita. Gambar-gambar berikut mungkin merupakan gambaran terbaik bagi menunjukkan mereka berada dalam keadaan selamat dan tenteram serta jauh dari bahaya. Anda boleh cuba, Kalau berani lah..JOM!!

Bayangkan kalau soket tu masuk dalam air??

Bayangkan kalau tali tu putus??

Bayangkan kalau ekon tempat dia betenggek tu jatuh

Cukup selamat ker pakai tu??

Hahah pakcik ni macam tahan lasak jer badan tu dari bahan kimia?? keturunan superman ker?

aku tak dapat bayangkan kalau kayu tu patah..tapi aku lagi tak boleh bayangkan macam mana dia buat pick-up tu terangkat macam tu tanpa jek?

Kes nak jimat beli topeng pelindung muka..

Bro, pegang tu kuat sikit, jangan tengo tempat lain..

kes bapa dia tak pandai membaca

Masaklah kaki tu..seyes

anda memang kreatif

2 comments

December 17, 2010 at 1:43 PM

HAHAHAHAHAHA utk gmbr yg last ~

December 17, 2010 at 1:58 PM

@Finie Ramos
hahaha thanx..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...