Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Di mana kucing tidur??

Saturday, December 18, 2010 3 ,000,000 terlepas cakap
Di mana kucing tido? Ok satu persoalan yang menyelubungi kepala aku yang serba pusing. Ahaaiizzz..malaz aku mau cakap panjang-panjang sampai ke Negara China sana, mari lah tengo gambar-gambar kucing ni..eeeee ccuuuuummmiiilll hahaha JOM!!



























Punya siok dorang tidor..hahahah

3 comments

December 18, 2010 at 9:51 PM

wahahaha! kesian oh kucing dlm mangkuk tu! mcm ketakutan jak kena makan bha...
comeeeeeel!!!

December 18, 2010 at 10:00 PM

@XelaXempathyX
bg aku yg lawak tu yg dekat pagar ty hahaha

December 19, 2010 at 1:05 AM

alala . hebat ni kucing2 . hahahahahahaha !

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...