Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Apa dalam kepala korang masa baca cerita ni?

Saturday, January 15, 2011 13 ,000,000 terlepas cakap
Pada satu hari seorang lelaki tua berumur 75 tahun telah datang berjumpa dengan seorang doktor untuk membuat analisis kandungan jumlah sperma yang ada di dalam air maninya.

Kemudian doktor itu pun memberikan botol sambil berkata "Pakcik ambil botol ini dan esok datang balik jumpa saya bersama dengan contoh air mani pakcik di dalam botol ini ye."

Pada keesokan harinya, lelaki tua itu datang kembali bersama botol yang diberikan oleh doktor semalam. Namun begitu doktor itu tengok di dalam botol itu kosong saja dan tidak ada lansung air mani orang tua itu. Lalu doktor pun bertanya kepada orang tua tersebut, mengapa tak diisi contoh air mani ke dalam botol tersebut.

Lalu lelaki tua itu pun menjawap.

"Tuan doktor, ceritanya begini, memula tu saya gunakan tangan kanan saya tapi tak dapat jugak. Kemudian saya cuba guna pula tangan kiri saya pun tak dapat jugak. Kemudian saya suruh isteri saya tolong pula. Isteri saya memula guna tangan kanan tapi tak dapat jugak, kemudian guna tangan kiri pun tak dapat jugak. Kemudian isteri saya cuba menggunakan mulut pula, memula dia pakai gigi dalam tapi tak dapat jugak, kemudian guna gigi di luar pun dapat jugak. Sungguh susah, akhirnya kami panggil anak perempuan jiran di sebelah rumah kami, dan dia juga telah mencuba gunakan mulut dan tangan tapi tak dapat-dapat jugak." Terang lelaki tua itu.

Doktor amat terperanjat. "Apa..! Awak mintak tolong dari anak perempuan jiran awak..??!!!!"

Lelaki tua itu menjawap lagi. "Ya betul tuan doktor, bagaimana kuatnya kami berusaha, tapi masih tak dapat-dapat juga nak bukak..............PENUTUP BOTOL nih...!"

13 comments

January 15, 2011 at 9:43 PM

haha..kelakar lah .

January 15, 2011 at 9:53 PM

@nelly heheh tQ nelly...

January 15, 2011 at 9:54 PM

kusss...semangat!
aku ingatkan kesah apa tadik.
hampir memegang jantung.

January 15, 2011 at 9:56 PM

@freakystar ceh mengolok ko sana rinn...

January 15, 2011 at 9:56 PM

ermm aku memang dah agak dah pasal penutup botol..

January 15, 2011 at 9:58 PM

heheee..... ok2,.... aq paham skrg..... hahah...!!!! lawak.... ^_^

January 15, 2011 at 9:59 PM

hahaha~bukan ba..
kesah mu ni mengingatkan aku tentang kesah yang berlaku di kampungku satu ketika dulu.tu la hampir memegang jantung.jangan jak lah cerita tu terungkit balek.sedih~

January 15, 2011 at 10:03 PM

@FarhaNezam anda memang bijak...yg penting bukan otak kuning..hehehe

@Mohd.Rusman Usman heheh aku hilang mengantuk baca ni cerita tadi

@freakystar eh iya ka? bh diam2 lah aku

January 15, 2011 at 10:53 PM

Haha! xD

January 15, 2011 at 10:58 PM

@Del Glamiva ikut sama bergelak ketawa

January 16, 2011 at 11:02 AM

saya berdebar2 owh. kahkahkah!

January 16, 2011 at 11:27 AM

@Szan hahaha..ko mmg pro la szan bab berdebar2 ni heheheh

Anonymous
January 16, 2011 at 6:21 PM

gilo... pale aku dah pk yang lain ingat benda kuning je... hahahaha lawak2

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...