Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Kasut wanita untuk 100% bukan untuk lelaki

Monday, January 10, 2011 5 ,000,000 terlepas cakap
Ok sebelum menutup entry hari ni..
Korang yang pompuan tu, terutamana ko tu 'zura', ini aku mau kasi kamu tengok gambar-gambar kasut tumit yang ngam untuk kamu. Pilih jak ar, nanti ku beli untuk kamu semua. Tapi pakai duit dari dompet kamu lah ahahaha..JOM!! layan ni kasut-kasut..































Yang ni? korang tak nak ker?




5 comments

January 10, 2011 at 11:19 PM

i don't like..kin tkut oo

January 10, 2011 at 11:34 PM

@NaughtyGals hehehe..ko beli jak bha bet..nda pa bha tu..

January 11, 2011 at 12:46 AM

mengngerikan jerk kasutnya..

January 11, 2011 at 6:06 AM

@CIK CIRA ngeri ka? heheheh..

January 11, 2011 at 9:01 AM

slipar rumput tu ba..harap2 xd la ulat gonggok dlmnya~

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...