Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Kucing bersayap

Wednesday, January 12, 2011 8 ,000,000 terlepas cakap
Korang pernah tengok ka tu anime Fairy Tale? Kalau yang tak suka anime tu, mungkin tak kenal ada satu watak comel yang aku suka. Heheh nama watak tu Happy. Aku suka happy ni sebab dia ada sayap dan boleh terbang biarpun dia seekor kucing. Jadi aku tanya lah pakcik google kalau dia ada tu gambar-gambar kucing bersayap. JOM!! mari kita saksikan ni kucing bersayap, selain comel juga.













aku kata : tak kisahlah kucing ni cacat ka apa ka, aku tetap suka kucing.

8 comments

January 12, 2011 at 10:00 PM

yeke bersayap...macam tipu jerk

January 12, 2011 at 10:03 PM

@CIK CIRA yup mmg bersayap cira..
boleh google..ada yang mengatakan kes ni disebabkan oleh lebihan kulit dan bulu..

January 12, 2011 at 10:15 PM

betul ke ni????

January 12, 2011 at 10:17 PM

@CathJ boleh google..di china ada tu..

Anonymous
January 12, 2011 at 10:55 PM

miaww~!

January 13, 2011 at 9:46 AM

Mmm..nnt mau buat research la knp kucing ne bleh bsayap~

January 13, 2011 at 1:57 PM

@freakystar hahaha ada kucing jg d sini ar..

@Finie Ramos ok2 aku tunggu..aku mau buat jg tp aku bz ckit skg ni..heheh

Anonymous
December 24, 2011 at 4:30 PM

This is genetic malformation .
it is not really wings, it might be the feets of malformed twin ^_^

they're so cute and I wan't one!!

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...