Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Sebulan tinggal bersama Raja rimba

Saturday, January 15, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
MIAMI - Seorang pemilik sebuah pusat perlindungan haiwan liar di Amerika Syarikat (AS), Jim Jablon nekad tinggal di dalam sarang singa selama sebulan kerana ingin mengumpul dana, lapor sebuah akhbar semalam.

Jablon, 42, tidur dan makan bersama seekor singa betina berusia 18 bulan, Lea selain seekor singa jantan berusia 10 bulan sepanjang bulan ini yang bernama Ed.













Dia tinggal bersama haiwan itu di dalam kurungan seluas 278.7 meter persegi dan tinggi 3.6 meter di Pusat Pemulihan Hidupan Liar Daerah Hernando, milknya di negeri Florida, AS.

"Setiap kali saya tunduk, singa-singa itu akan menerkam punggung dan mengoyakkan seluar saya, setakat ini enam seluar saya telah koyak," katanya yang mahu mengumpul dana untuk pusat penjagaan tersebut. - Agensi

aku kata : macam best jer aku tgo dia ni tggal..korang tak nak join ker? hahah

4 comments

Anonymous
January 15, 2011 at 11:05 AM

Saya melihat ini sebagai sebuah kegilaan, hahaha....

January 15, 2011 at 11:37 AM

@www-tuanmudakalsel setuju ehehehe

January 15, 2011 at 1:33 PM

woahhh aku pun mauuuuu ! hahaha

January 18, 2011 at 12:50 AM

setakat harimau xde hal la..ni ha kura2 sakti...ganas wo0o0

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...