Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Bapa gusti anak 18 bulan sampai patah..GILA

Saturday, January 15, 2011 6 ,000,000 terlepas cakap
IPOH: Seorang bapa ditahan dipercayai telah mencederakan anak lelakinya berusia 18 bulan di rumah mereka di Kampung Datuk Ahmad Said, Manjui di sini semalam.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri, Datuk Mohd Dzuraidi Ibrahim, berkata lelaki berusia 54 tahun dan bekerja sendiri itu ditahan pada 4 pagi semalam selepas menyerah diri di Balai Polis Jelapang.

"Mangsa didapati patah tulang peha kanan dikatakan telah dihempas oleh bapanya ke atas tilam di rumah mereka pada Jumaat lalu," katanya ketika dihubungi hari ini.
Dzuraidi berkata, lelaki itu pulang ke rumah daripada berniaga dan dikatakan berselisih faham dengan isterinya lalu masuk ke dalam bilik dan mencapai tali pinggang dan memukul peha kanan anaknya dan menghempaskan mangsa ke atas katil.

Katanya, mangsa yang mengalami kecederan telah dihantar ke Hospital Raja Permaisuri Bainun oleh ibunya untuk mendapatkan rawatan dan dilaporkan dalam keadaan stabil.

"Ibu mangsa yang berusia 38 tahun telah membuat laporan polis mengenai kejadian itu. Lelaki berkenaan direman empat hari untuk siasatan lanjut dan akan disiasat mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan," katanya. - BERNAMA

aku kata : bapa budak ni mmg dah GILA..

6 comments

January 15, 2011 at 12:44 AM

gila tu namanya . .

January 15, 2011 at 12:48 AM

memang gila lelaki itu. Bangang. Bagus bagi makan sama anjing saja. sakit hati saya baca benda begini.

January 15, 2011 at 6:18 AM

@nelly Ya mmg gila @ kejam @ tak berhotak..

@Szan sama lah szan aku pun sakit jg ati jg..sbb tu aku kongsikan..huhuh

January 15, 2011 at 10:57 AM

aku hrp tu anak cpat bsar pastu dia plak yg p gusti bpa ny smpi patah mematah.... hahahaha....

January 15, 2011 at 11:41 AM

@anne-nurain biar sampai bapa dia tu tak boleh nak jalan langsung..

January 15, 2011 at 8:39 PM

iya, kejam tul... bgus tukar jak dia jd nyah... haha...

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...