Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Tok imam hilang selipar

Wednesday, January 5, 2011 1 ,000,000 terlepas cakap
Salam Malam Hari semua warga margastua..
Memandangkan malam yang dingin ni aku dah tak taw nak buat apa. Jadi aku hangatkan malam ini dengan gelak ketawa korang. Hehehe apa dia? ni ada cerita lawak juga bagi aku, korang tengoklah gambar lepas tu korang baca cerita tu. Aku petik dari majalah Apo. Heheh memang kelakar lah majalah Apo ni dari aku kecik sampai besar macam ni tak kering-kering idea kartunis tu semua melukis. Apa pun korang layanz jak ar..JOM!!!

klik gambar kalau nak baca dengan lebih jelas lagi



1 comment

April 21, 2011 at 7:11 AM

Lawak ...

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...