Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

10 perkara menarik mengenai Barrack Obama bersama aku

Friday, January 7, 2011 9 ,000,000 terlepas cakap
Barrack Obama..sapa yang tidak kenal dengan Orang no. 1 di Amerika Syarikat tu. Beliau merupakan presiden ke-44 ketika ini dan merupakan satu-satunya presiden yang pertama berdarah afrika amerika yang memegang tampuk pemerintahan no.1 di US sana. Aku pula...hahahahahaha seorang blogger tegar. STOP..itu jak..mari kita saksikan perbandingan aku dan Barrack Obama. hahaha


1.Memiliki koleksi komik “Spider-Man” dan “Conan the Barbarian”.
aku penah pasang impian nak jadi "spider-man" dengan minta gigit cik labah-labah..nasib baik tak mampos


2. Namanya berarti “orang yang diberkati” dalam bahasa Swahili.
nama ku adalah salah satu daripada nama nabi ulul azmi taw..heheh (sambil angkat kening kat szan)


3. Dia adalah presiden kidal ke-6 pasca perang.
aku adalah seorang wassaber sejak beberapa bulan lepas..hehehe


4. Obama telah membaca semua buku Harry Potter.
aku memiliki semua koleksi movie-movie harry potter (tp sampai sekarang aku masih tak faham cerita dia haizzzz)


5. Obama boleh berbahasa Sepanyol.
berkebolehan menonton perlawanan bola sepak liga sepanyol...(hebatkan!!hehe)


6. Mejanya di pejabat Senat pernah digunakan Robert Kennedy.
Meja ku di dalam kelas, pernah digunakan oleh beberapa orang klasmatez ku..


7. Memohon untuk menjadi model kalender kampus ketika di Harvard tapi ditolak oleh jurinya yang semuanya perempuan.
pernah memohon untuk berkahwin awal tp di sepak terajang oleh bakal mertua sebab masih belajar..haissshhhh


8. Suka bermain scrabble dan poker.
tak pandai main poker di pesbuk..(ada sesiapa boleh ajar?)


9. Tidak suka trend anak muda yang memakai seluar panjang berjela.
tidak suka trend anak muda yang tayang lubang punggung..tak kira bersih atau bepanau serta berkurap..ttp tak suka HODOH


10. Buku kegemarannya adalah Moby-Dick karya Herman Melville
buku kegemaran (sebab terpaksa suka) adalah buku teks Pendidikan Jasmani karya tulisan penulis buku teks tempatan..huhu


Tengok..tak jauh kan beza akan dan Barrack Obama. Hahaha Fakta tentang Obama adalah hasil tulisan Swaine, wartawan Telegraph. Auta tentang aku tu ditokok tambah oleh zul dan cik freaky

SEKIAN TERIMA KASEY..

9 comments

January 7, 2011 at 10:18 PM

baca la harry potter.. best!!!!

January 8, 2011 at 5:43 AM

@Zulkifly Omar aku dah cuba..tp ternyata aku mmg tak dapat nak faham hahahah

January 10, 2011 at 10:01 AM

ada lagi..barack obama pny mak (klu xsilap) orang indon n pnah membesar d indonesia..dia mpunyai seekor monyet peliharaan smasa d indon...bnyk lg..nnt sy google

January 10, 2011 at 6:16 PM

@Finie Ramos iya betul..ada 50 bha tu sesuatu ttg obama tapi aku malas mau ambik semua aku ambik yang cukup2 makan jak hehehe

January 11, 2011 at 8:44 AM

tp fakta yg dia pnah mbesar d indon ni la yg paling menarik bg aku~

January 22, 2011 at 2:42 PM

pandai giler putar belit...ahahah

January 23, 2011 at 8:10 AM

@Finie Ramos betol tu finie..aku pun tak sangka manusia ni penah tinggal kat negara jiran..entah2 dia ni penah keja sebagai pekerja asing di negara kita..hahaha


@sitinorafatien erk?? aku ker tu putar belit..hahahahha

January 24, 2011 at 4:35 PM

hahahahh...memang banyak persamaan tahniah diucapkan!

January 24, 2011 at 5:36 PM

@fara_farez89 tu la..aku dgn dia kamcing..sbb kami mmg byk persamaan..malam ni dia nak jemput aku naik limo dia pegi tapau nasi ayam..hahaha

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...