Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Aznil Mengamuk di twiiter Zizan bergurau nama arwah ayahnya

Sunday, January 16, 2011 6 ,000,000 terlepas cakap
Aznil bengang dengan Zizan Raja Lawak kerana telah mempermainkan nama arwah bapanya. Zizan ketika di Gelanggang Raja Lawak Minggu ke-2 tanpa sengaja melawak dengan menyebut Aznil Haji Nawawa. Tindakan Zizan tersebut membuatkan Aznil tersinggung dan mengamuk di Twitter.

mari kita ikuti sesi dialog mereka di twitter..hurm perang twitter lagi..JOM!!









aku kata : harap-harap tak da lah sampai ke mahkamah nanti, sbb dua-dua aku suka tengok..

dikisahkan di : melvister.com

6 comments

January 16, 2011 at 10:31 AM

terlajak perahu boleh diundur.. terlajak taip... ?

January 16, 2011 at 10:41 AM

@s1t1 2uL41k4 jawab di mahkamah..hahaha

January 16, 2011 at 10:49 AM

btul kali Zizan nda sengaja ni..

January 16, 2011 at 10:54 AM

@dyg ya bha..harap2 dorang bebaik lah..dua2 ni aku suka..

January 16, 2011 at 1:38 PM

caught in a moment... dia tak sengaja... huhuu harap tak pnjng perkara ni.

January 16, 2011 at 4:14 PM

sapa suruh, mau blawak tu ingat la org tepi blkg jg.

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...