Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Baju Jepun macam ni ada jual di Malaysiakah?

Saturday, January 8, 2011 9 ,000,000 terlepas cakap
Aku betul hangin dengan orang jepun ni lah..Apsal dorang tu melampau kreatif betul ya. Korang tengoklah gambar baju dorang ni. Benda macam ni pun boleh jadi baju. CIS punya negara matahari terbit. Aku post ni sebab aku memang berniat nak beli baju yang ala-ala berpasangan gitu. Hahahahahah Malunya..(tutup muka) bha kamu tengoklah dulu JOM!!! hihihihi maluuu
























biarpun aku dah tengok beberapa kali..aku masih tak percaya dengan benda kecik mcm tu boleh jadi baju..

9 comments

Anonymous
January 8, 2011 at 9:26 PM

lawak gilakk bju tu..aq pun maw la..

January 8, 2011 at 9:29 PM

@Anonymous Jepunnn..mmg gila selalu..

Anonymous
January 8, 2011 at 9:32 PM

dem kul~

January 8, 2011 at 9:34 PM

@freakystar Rosak BI budak ni..pening aku baca komen ko ni rin hahaha

January 8, 2011 at 11:07 PM

wah...cool nya baju cam ni
snang mau bwa melancong juga
bole bwa byk bju..kan? heheh - wsb -

January 9, 2011 at 12:21 AM

@kHuza sweeT honEy ya bha kuza..baju ni mmg senang mau bawa ke mana jak..aduh..kan bez klu ada jual..mesti mahal kan..

January 9, 2011 at 10:04 AM

hahaha..aku cakap 'damn cool~'.
eh, aku ada baju ni jugak.
aku beli 3 tahun lampau.
tapi dalam bentuk botol la~
nanti kapan2 senang aku tunjuk ngan kau.
dulu sering pakai jalan2,tapi sekarang sering pakai tidur2.ehehe~

January 9, 2011 at 10:06 AM

@freakystar seyes ha rin..mana ko beli baju tu? kasi taw bha kesian..

Anonymous
January 9, 2011 at 2:23 PM

aku beli di CP.ada kan kedai2 kecik dekat eskelator tu slalu..hah, di sanalah tempatnya.murah nda silap tym aku beli tu.macam dalam rm30 dapat 2.hehe~bli yg kapel punya.pergila beli,banyak tu pilihan best.yang ada gambar binatang comel warna PINK kegemaran mu pun ada (babi..eh silap,KHINZIR)hahahhaha~

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...