Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Ini kawasan perkuburan ker?

Friday, January 14, 2011 9 ,000,000 terlepas cakap
Kawasan perkuburan sering dikaitkan dengan kisah-kisah seram seperti hantu, jembalang, ngangkung, pontianak, balan-balan, raksasa, ultraman..macam-macam lah...Namun tahukah korang terdapat satu masyarakat yang tak takut pun dengan kubur-kubur ni. mereka bermain dan hidup bermasyarakat bersama si mati. tak pecaya tengo gambar ni..JOM!!





















aku kata : siap boleh karaoke lagi tu..hahah terbaik lah ni tempat..

dikisahkan di : esempoi.com

9 comments

January 14, 2011 at 9:30 PM

oemgee! serius dorg boleh main judi siap tidur2 atas tu, giler ke apa!

January 14, 2011 at 9:37 PM

@-Kyeko- dah sebati sgt..nak kata apa lagi kyeko..hehehe

January 14, 2011 at 10:09 PM

hahaha...gila dowh...

kalau aku,mampoih tak duduk situ...

January 14, 2011 at 10:12 PM

mak oi .
rilek jer dorang karaoke . . seksa mayat tu . .

January 14, 2011 at 10:14 PM

@sampah hitam hehehe berani ker? JOM kita ke sana hahaha

@nelly dia hiburkan si mati tu, yer la boring kali..

January 15, 2011 at 10:54 AM

semmat laa... ksian org mati tu kena pijak2... huhuhu...

January 15, 2011 at 11:44 AM

@anne-nurain hahaha..takper siang dorang kena pijak, malam karang dorang pla pegi hantui yang pijak dorang tu..

January 15, 2011 at 8:17 PM

haha... ya kn, gtu kali kjadian ny d sna... siang drg pjak, mlm drg plak kena kcau oleh roh2 c mati.. hahaha...

January 17, 2011 at 9:48 AM

ohh..da lama dpt gmbr ni d email..ya.ngara philippines adalah antra ngara yg daif..dorg da xd plihan lain lg..jd....ambil la pngajaran dr sni...xpyah la kita takut hantu.. (padahal sndri pun takut..heheheh)

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...