Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Haiwan-haiwan peliharaan pilihan korang

Friday, January 7, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
Salam pagi allz sabahan dan malaysian..
pagi yang indah ini aku nak tanya lah korang, korang nak tak kalau ada haiwan peliharaan. Aku suka kalau ada, tp aku tak boleh. Tapi kalau ada haiwan peliharaan macam mereka ni, aku rasa pencuri pun tak berani nak jejak langkah kaki masuk dalam rumah. JOM!!!..

























4 comments

January 7, 2011 at 8:44 AM

adui..apa ka di kasi pakai tu monyet kasut???cmna dia mau memanjat klu bg2..huhuh

January 7, 2011 at 6:52 PM

punyaaaaa kiuttt . aww , aku suka yg arimau tuh . hoho . tiba2 rasa mcm mau peluk nihh . hahah ! :P

January 7, 2011 at 7:14 PM

@Nana Liyana dulu masa kecik-kecik aku mmg pasang impian maw pelihara seekor anak harimau atau singa..mesti siok ni taw..

January 7, 2011 at 7:14 PM

@Finie Ramos hahahah..itu monyet nda sudah taw manjat kali..driving jak kali..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...