Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Tag Episod 2 : Aku dan diri mu

Friday, December 3, 2010 2 ,000,000 terlepas cakap
Baiklah post kali ni adalah sesi menjawab tag aku yg kedua. Pada suatu hari aku telah kena tag oleh cik greenrose. Oleh itu aku mengucapkan TQ kerana telah menge 'tag' diri ku ini. Ok Tag kali ni senang jak, macam kuih gelang. HAHAHA..JOM baca hasil perah otak aku jawab tag dia ni heheh..

1. If someone says 'This is okay?' you say...
we'll be Alright~ Travie McCoy
hahaha..lagu yg adik aku download..masuk senari pertama lagi tu..

2. How would you describe yourself?
Cinta Sejati ~ ari lasso
hahah sejati la sangat..

3. What do you like in a girl/guy?
Yakin ~ Radja
ya mesti yakin pada Agama, keluargadan diri sendiri.

4. How do you feel today?
Nul Sarang Ha get suh(i will love you) ~ Zoo
lagu yg best..korang carila lagu ni..

5. What is you life's purpose?
Saling merindu ~ Leon
ya la..kena lah saling merindu bukan setakat dalam dunia per'couple'an saja tapi utk semua juga termasuk rakan-rakan dan keluarga gitu.


6. What's your motto?
Kekasih Gelap ku~Ungu
hahah lucu juga..

7. what do your friends think of you?
Baby, I Love You (remix) ~ ???
heheh lagu ni memang menggambarkan mereka semua sayang kat aku..haha TQ my prenz..

8. What do you think of your parents?
Dewi Sukma ~ Mamat
YES!!! absolutely..betul dan tepat..aku lah contoh anak yang baik..hahaha UP

9.What do you think very often?
Tentang seseorang ~ Anda
heheh ya sering mengenangkan seseorang

10. What is 2+2?
Yang Benar ~ Fiq
hahah yang benar ya soalan dia ni..nda ku paham motif soalan ni

11. What do you think of your best friend?
Tragis ~ Fiq
hahahah melampau juga tajuk lagu ni..ya dia memang tragis selepas break hahah

12. What do you think of the person you like?
Check Yes Juliet ~ we the kings
Yes lagu ni memang aku nak bagi c busyuk tu sebab nak suruh dia jaga status..hahah

13. What is your life story?
Aku terjatuh ~ ST12
huhu memang aku sering terjatuh sama ada sengaja jatuh, dijatuhkan oleh orang lain atau apa-apa saja yg penting jatuh. jadi kena lah aku ingat selalu bila dah jatuh kena bangun balik.. KAN???

14. What do you want to be when you grow up?
Halimah Jongang ~ Eddie Hamid
arghhhhhhhhh tidaaaaaakkkkkk....

15. What do you think of when you see the person you like?
Blow Me a Kiss ~ Git Fresh
erk..macam tau-tau jak lagu ni..hahahaha BUSYUKKKKK

16. What will you dance to at your wedding?
Speak Now ~ Taylor Swift
hahah ada ker sangkut paut lagu dengan soalan ni??

17. What will they play at your funeral?
My Heart ~ Acha sepriasa dan Irwansyah
Duina gilak juga..aku Bacaan Yassin ka, mengaji-mengaji ka..

18. What is your biggest fear?
Kita Bersaudara ~ KRU
hahah aku taku kena buang oleh saudara sendiri jak..

19. What is your biggest secret?
Ruang Rindu ~ Letto
Yes..Ruang rindu terhadap gadis busyuk itu sangat besat

20. What will you post this as?
Aku dan Dirimu ~ Ari Lasso feat Bunga Citra Lestari
Lagu yang bermakna..

P/S : Tahniah kepada lagu Aku dan Dirimu ~ Ari Lasso feat Bunga Citra Lestari kerana telah berjaya menambat hati pihak juri untuk meletak tajuk lagu ini menjadi tajuk post aku..hahah

ckynwan (haha aku tag ko lagi sbb aku jelos dgn ko)
Nadia (aku tag ko sbb ko suka blog aku heheh)
Nur (urm sbb ko comel. NOKTAH)
Ling lin Wei (saya suka kucing juga bha)
IndoBloggerz (the only my blog friends from outside)

2 comments

December 3, 2010 at 4:23 PM

hoi2. tag dulu pon xbuat lagi lah!tapi aku dah pernah buat tag ni aritu hehe

btw, thanks la mengetag ~

December 3, 2010 at 4:45 PM

@cKyN WaN

hahah..aku jeloz kat ko..
tu sbb aku tag hahaha

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...