Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Nama sebenar artis pujaan Malaysia.

Friday, December 3, 2010 2 ,000,000 terlepas cakap
Artis Malaysia mempunyai nama yang glamor-glamor gitu. Eh lupa pla bagi salam, helooo aku tak on9 2 hari sebab aku pegi tengok-tengok kawan aku yg break hari tu. Ingat tak? Ok sambung cerita yg tadi tu, artis Malaysia ne ramai yang menggunakan nama glamor sebab beranggapan nama itu memainkan peranan penting dalam menaikkan nama mereka di dalam industri tanah air. Setelah melakukan beberapa risikan, aku telah berjaya untuk menemui beberapa nama sebenar artis-artis tanah air kita. Ala bukan nak jatuhkan maruah mereka, tapi bukankah nama sebenar itu adalah cerminan keperibadian kita sendiri (aku pun guna nama samaran juga hihihi). Sapa setuju? Tanpa membuang masa lagi mari kita selidik nama-nama sebenar artis pujaan kita ni hahaha JOM BEBEH..heheh

SYAFINAZ SELAMAT -------> SAODAH SELAMAT .........
Aida Rahim ---> Khalidah Adibah Ahmad
Awie ----> Ahmad Azhar Othman
Amy ------> Suhaimi Abdul Rahman
Amelina ----> Norazlina Amir
Abot -------> Norimah Muhammad
Ajai ---> Mohd Faizal Maas

Alfira ----> Zarinah Ahmad
Ameng -------> Wan Aminuddin
Adilla Idris ------> Fadzilah Rahman Idris
Anna --------> Zanariah Ishak
Accapan --------> Samynathan
Ah Chong --------> Mohd Fauzi Manat
aishah --------> wan aishah wan arifin
Arash Mohamad -------> Azman Shah Ramlee
A Galak -------> Zakaria Musa
Awang BPR ------> Norzaini Mohamad
Azida NS ------> Ainol Jamal
Aris Ariwatan -----> Haris Fadzillah Daud
Baby Arin ---------> Lily Zarina
Cico ------> Eezaq Farrouq Harahap
Connie -------> Norlida Ahmad
D J Dave -------> Irwan Shah
Didie Alias -------> Fadzila Ali
Eisya -------> Khairul Bariah
Erma Fatima ------> Nor Fatimah Rahmat
Ella --------> Nor Zila Aminuddin
Eman Manan ------> Abdul Manan Embong
eizlan yusuf -------> IDRIS yusuf
Farra -------> Farihah Arshad
Gee --------> Haizatul Rodzie
Hattan ------> Mohd Syukri Sharuddin
Imuda -----> Abdul Rahim Muda
Ilyka ------> Zuraila Mohd Yassin
Jee -------> Siti Fauziah Sheikh Abd Latiff
Jojie ------> Rozita Aminuddin
Jay Jay ------> Mohd Fauzi Darus
Joe Wings -----> Abdul Zamin Kadir
Jojet --------> Rodzane Mohamed
Korie --------> Azahari Aminuddin
Loloq ---------> Rosli Khamis
LY ---------> Rozman Shafie
Lydiawati -------> Salina Zaimon
Mamat Exist ------> Mohd Ali Kamarudin
Man Keedal ------> Rahman Mahmud
Man Bai -------> Abdul Rahman Osman
Nanu -------> Sarabanu Baharudin
Nurbisa ------> Rosli Khamis
N D Lala ------> Amir Hamzah
Nash --------> Nasaruddin Alias
nora --------> wan nora afiza ariffin
Noryn --------> Norazmahwati Aziz
normiang hakim ----> mohamed nur hakim zaidon
Os ---------> Yusof Hamid
Ogy --------> Fauziah Ahmad Daud
Rohana Jalil ------> Dara Abdul Jalil
Rina Khan --------> Sharifah Bibi Sarina
Razis Ismail -------> Mohd Ghazali


P/S : Cantik juga nama sebenar dorang ni kan?? heheh

2 comments

December 3, 2010 at 2:12 PM

terbaik lah!!!

December 3, 2010 at 2:41 PM

@Hairul @ Kay
hahah thanx..banyak kejutan pada nama mereka..hahah

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...