Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Harga Blog aku 564.54USD @ 1,775.48 MYR

Wednesday, December 8, 2010 0 ,000,000 terlepas cakap
Sejak aku bergiat cergas dalam berblog ni. Sering juga aku tertanya-tanya berapalah agaknya harga blog aku ni kalau kena jual (soalan agak tamak di situ sila abaikan). Yer la, kalau berblog pun tak tau harga blog apa la maknanya kan? aku pun cari-cari lah benda yang boleh mengukur nilai dalam fulus blog aku yang tidak seberapa.

So aku pun terjumpa la satu website owreng puteh ni. Aku pun test lah. Aku terkejut juga dengan nilai blog aku hahahah ni dia :


My blog is worth $564.54.
How much is your blog worth?


Ahahahah kalau convert duet malaya tu berapalah agaknya kan? hahahah aku kira hepi la juga sebab aku berblog da lama tapi aktif yang betol-betol baru 2-3 bulan yang lepas. heheh, korang nak cuba juga ka? korang boleh pegi sini

OH ya..Amaran juga kalau blog yang sepi sedikit dari pengunjung macam aku ni, jangan sedih kalau nilai blog korang murah ckit dari aku (SOMBONG juga aku ni). hehehe walaupun nilai ni hanya satu permainan atau tricky-tricky (dengan izin yang dipertua)tapi bagi aku, ini lah cara untuk menilai prestasi blog aku. Jadinya tunggu apa lagi. Mari Check prestasi anda di mana.

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...