Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Rumah berbentuk telur

Wednesday, December 8, 2010 2 ,000,000 terlepas cakap


BEIJING - Seorang siswazah, Dai Haifei membina sebuah kabin berbentuk telur dengan menggunakan buluh, rumput dan kayu kerana tidak mahu dibebani kos sewa rumah yang mahal di sini, lapor sebuah akhbar semalam.

Kabin unik itu menarik perhatian ramai di China dan di luar negara.

Pada minggu lalu, pemuda berusia 24 tahun itu berkata, dia membina kabin tersebut kerana tidak mampu membayar sewa selain dapat tinggal berhampiran dengan tempat kerjanya.

Namun, pada Jumaat lepas beberapa saksi melihat Haifei dan rakan-rakannya memindahkan kabinnya ke atas sebuah lori.

Dia menyatakan, rumahnya itu dibawa oleh syarikatnya yang merupakan sebuah firma reka bentuk kerana ia kelihatan unik.

Namun, kini terdapat khabar angin bahawa rumah itu sengaja dibina untuk tujuan promosi. - Agensi

mari kita cuci mata tengo rumah dia ni. Amat lah uniknya heheheh







dikisahkah di : Kosmo.com.my

2 comments

December 8, 2010 at 6:58 AM

cute! macam sarang burung pun ada... siok pakai p camping ne... hehe

December 8, 2010 at 7:34 AM

@NekochanMiruku

hahah neko engko nak juga ka??
heheh

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...