Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Hanya ada di Jepun

Wednesday, December 8, 2010 4 ,000,000 terlepas cakap
Negra jepun ni memang pelik dan sangat pelik. Yer la byk benda yang kita tak penah terfikir pun tapi dorang da buat. Aku kongsikan sebahagian gambar saja, kalau mau yg lebih cari sendiri hahahah JOM!!








4 comments

December 8, 2010 at 11:16 AM

Sy suka owh..nice²!! nanti sy mau cari jg la gambr² pelik..Ekeke.

December 8, 2010 at 11:21 AM

pelik oo perepuan gaun putih tu...

December 8, 2010 at 11:34 AM

Zurina ~ aku ada lagi tapi aku malas mau post byk2 hahah

Zul ~ tech bh tu zul. yer la senang dia mau duduk hahah

December 8, 2010 at 5:53 PM

hahahaha sepanjang 3tahun stengah dah aku duk jepun ni, tak pernah la pulak nampak ngan kejadian2 kat atas tu hehe

tp jepun mmg agak pelik sket la hehe

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...