Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Khasiat bau ketiak lelaki eeeeee..

Tuesday, December 14, 2010 2 ,000,000 terlepas cakap
Entry yang agak menggelikan di situ. Hehe sabar semua aku cuma maw berkongsi sedikit maklumat jer ni. Nak percaya ke tak percaya tepok dahi nyamok lari..eh tepok dada tanya akal. Ok tanpa membuang masa lagi mari baca JOM!!

Benarkah bau ketiak lelaki mampu menjadi penawar kepada gejala tekanan yang dialami oleh wanita? Kenyataan ini dikeluarkan oleh Bahagian Biologi Manusia di University Pensyvania beberapa tahun lalu. Kajian dilakukan di sana membuktikan bahawa peluh lelaki membantu kaum wanita menurunkan tekanan melancarkan perjalanan haid.

Menurut laporan Jurnal Biology of Reproduction America. Sebelum ini,bau ketiak lelaki yang sengaja " diproses" daripada lelaki yang tidak memakai deodoran
digunakan sebagai bahan ujikaji bagi mencari bukti bahawa hidung wanita boleh "digoda" dengan bau lawan sejenisnya

Dalam uji kaji yang dilakukan, wangian semulajadi itu kemudian di sapukan ke atas bibir puluhan wanita berumur 25 dan 45 tahun tanpa memberitahu ia adalah
bau peluh lelaki dan hanya diberitahu bahawa mereka sedang menguji satu aroma
wangian tersebut. Enam jam pertama selepas itu, skala mood wanita yang di sapu wangian yang diperbuat daripada peluh ketiak lelaki tersebut diukur.

Hasilnya sungguh unik. Selain boleh mencerahkan mood, wangian ketiak lelaki ternyata
dapat membuatkan wanita menjadi kurang tegang.... dipetik dari majalah PA& MA...Feb 2004...kalau tak caya.... So kengkawan kalau tengah stress tu .....bolehlah cium ketiak suami atau boyfriend. Bagi kaum adam pulak,simpan bau ketiak tu untuk orang tersayang.

2 comments

December 15, 2010 at 10:56 PM

HAHAHAHAHA ! macam ni pun ada ka ? xD

December 15, 2010 at 10:58 PM

@afika andi
tiada yg mustahil kat dalam dunia ni afikah heheh

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...