Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Gambar tonggeng

Thursday, December 9, 2010 2 ,000,000 terlepas cakap
Fuh aku post gambar-gambar lagi. Kali ini aku post gambar-gambar yang membuktikan bahawa manusia itu bijak dan kreatif. Di selain dari orang-orang pelik terdapat juga mereka yang melampau kreativiti mereka sampai ke tahap gaban. Gambar-gambar yang dihasilkan adalah teknik 90 darjah. Apa teknik tu?? hahah aku saja jer letak teknik tu. Jadinya mau tunggu apa lagi ni? JOM!!















bagaimana nak ambil gambar macam tu? nah di sini ada teknik yang betul anda belajar lah elok-elok ya. hehe

2 comments

December 9, 2010 at 1:55 PM

mmg menongeng punya gmba..haha..:)

December 9, 2010 at 2:30 PM

hahah jgn sampai tgo pun tertonggeng yer..hahah

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...