Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Hanya ada di Malaysia

Thursday, December 9, 2010 3 ,000,000 terlepas cakap
Salam 1ummah..
sebelum ni aku ada buat post berkaitan dengan perkara-perkara yang berlaku hanya di negara Jepun dan Russia. Jadinya, ada lah seorang kawan yang kat Malaysia pula tak ada ka? Hahaha..Jadi untuk menyahut seruan itu, aku google lah gambar-gambar yang sememangnya orang-orang Malaysia yang buat. Sepanjang bermesraan dengan Pakcik Google ni, aku terjumpa lah beberapa gambar yang membuat kan aku terfikir bahawa orang Malaysia juga mampu untuk melakukan perkara-perkara pelik. MALAYSIA BOLEH..mari kita lihat JOM!!!!

tak ku sangka..jahat juga pesbuk ni..melampau eh!!

yang ni ketegori bangang..

ni la gambar pinggu yang sesat di Malaysia

Amaran pihat berkuasa : Jangan Meletak kereta ikut suka ati jak.

Aku nak 3 kati boleh??

kesan tak penah bersihkan kereta. Waja lagi tu..

Kononnya inilah Pakcik Google yang sering diperkatakan..mana pintunya?

Magnetik Man..

Hahaha..Pasu bunga pun berbahaya juga

duina sticker..ini kereta funfair ka?

Tau ka lembu-lembu tu membaca??

uish..mau lah jug aku beli

Yes..bagus betol tokey kedai ni yer..

kesan potocop kali ni..

kereta pakai kapak untuk apa?

itulah sedikit sebanyak yang boleh aku kongsikan. Banyak lagi sebenarnya benda pelik yang orang-orang kita buat ni, cuba tanya lagi Pakcik Google, dia boleh tunjuk tu. Hahah korang komen lah sesuka hati korang yer..apa kata korang join permainan bahasa ni.

3 comments

December 9, 2010 at 12:33 PM

malaysia tercinta la juga.. haha

December 26, 2010 at 12:31 PM

bagus2..:P

December 26, 2010 at 3:10 PM

@CakapBisaheheh tQ

@Zulkifly OmarYa..Malaysia yang di cintai hehehe

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...